Thursday, September 4, 2008

berbuka puasa di exhibition hall 5, kl convention centre

dimulai dengan, kitorang, yg geng2 sport committee yg bekerje untuk blood donation campaign, dpt la doposen..
Alhamdulillah..rezeki diari ini..

pastu aku ngn zehan, due2 xmo duk ngn dept memasing...
so memasing melarikan diri.....
rambang gak mate ni tgk macam2 jenis makanan ado..
seawal 7.10, segale jenis makanan de kt meje kitorg, meje ntuk 6 org, tp kitorg 2 org je conquer...
pastu aku tarik umi ngn kawan2 die, pastu bos zehan, cino sosat tu join kitorg..
so tambah crowded lah, tambah lak ngn chef alex..
mak aih, nasib la tmpt letak pinggan kotor sebelah kitorg je...ihihhi
nk dekat kul 9 br gerak..
so ni je gamba kt hp aku yg xbape nk clear tu..

deco at ceiling

deco at pastry stall

akunye first food...

meje penuh food

nasik ayam hainan, klu gi convention, memang kene makan..sodap ni..

all the daging2

mee goreng mamak

tukang makan sume makanan diatas tu...

me n my new trademark..hihihi

my food, sup kamben,murtabak

last food, udang stimboat, daging rusa panggang, ayam tsndoori..
lazat seh...

muke kekenyangan...

len chai... comel je yg sorg ni...hihihi


sowie, gamba eskrem xsempt amek...
terus ngap..xtunggu..hihihi

cian la korg tgk ni, mesti kebulur...hahahaha...
asik aku je ngange masuk blog org...

tapi rugi la bwk aku gi bufet, makan xbyk..
klu bawak zehan untung ko....hahahahaha

2 comments:

shafa said...

Best blh makan mcm2. Kl makan free lagi la best. Tak tapau ker, ltk laaa dlm poket ker..heheee

rina is pink is sugitani said...

mane bleh sis..
pakai baju kurung, nk letak kt mane??hahahah