Monday, September 29, 2008

arini nye cite

ari cuti, bese la..
klu x tido, itu bukan aku..hehehe
so gamaknye kul 2.51 pg aku tgh menaip blog..
padan muke aku..hahahaha
arini bangun awal sikit dr semalam, sempat la aku abihkan novel yg kubeli kt tesco..
bagus gak tesco erk, novel2 lame,harge murah sikit..ok ler tu..
so abih la satu novel aku bace...
sampai la cite bawang merah bawang putih start..
cian bwg putih..
cilakonyo bwg merah..
pasal harta, emak sendiri die sumbat dalam penjare...opss, teremo lak..hihi
xsempt mandikan aiman, ari mendung je pas ujan tadi..
so sambil tgk katun kt tv3, buke pun tibe..
ala kadar je arini..
tapi tetap menyelerekan nafsu jin aku..hihih
paS BUKE, GI umah nenek, ajak keledek gi carefour wangse maju..
time tu ajak ler ano ngn liza, sepupu2 aku ler ni..so sume pempuan ok?
ingatkan jalan xjem, rupenye same je..
balik la kampung cepat weh, orang kl nk shopping gak..huuhuhu

so inilah barang2 yg aku beli..sume ntuk stok nyungkah jer...
nyungkah tu makan2 ye kawan...

keledek tgh tengok california roll digulung..sushi ler, makanan peberet zaidi..hihi

selepas pembayaran

keledek tolong meredeem gelas..

kazen2 aku yg tolong tolak troli yg penuh ngn barang tu..hihihih
xsie2 bwk korang..


so balik, susun2 barang kt freeze, amek angpau masukkan duit dalam tu..
ngantuk lak time tu..
ingat nk tido..
masuk bilik xmo lelap lak..kamben tul..
sok aku nk gi salon..
huh, banyak tul pakai sen rayo ni...
mampuih aku..kikikik
de kengkawan murah ati nk bagi aku duit rayo x?

No comments: