Thursday, September 25, 2008

yeah....hihihi..huhhuuh

yeah....
da 25hb..
tarikh keramat aku untuk bulan ni...yihaaa...

sanggup siot si rina ni tahan mate, nk tgk gaji bape sen..

sambil tu aku makan mee kari...

saje ngetest, bak kate org jawa...
aku bukan suke makan mee pun, kelat je.mencik mak..
kire sahur la, maleh nk bangun pg nnt..
kang aku gi keje tersengguk2, da ler gosip je keje...

sebenanye aku nk wt keje, tapi disebabkan kengkawan komputer aku rajin ajak aku ngula, so tepakse la aku ngula..
maknenye, sok, aku kene masuk opis balik pas poye2 pas buke..ciAN aku kan?
padan muke ko rina..hahahahah

kamben cimb ni, die xupdate lagi gaji aku.. selalu tgh2 malam da up to date...ish..
eleh, aku de lagi la sumber, kt maybank lak..duit claim..
jgn isau zaidi, de rezki ntuk awak...hihiihh

mak aku ni bukan nak peluk aku, aku beli ais..
cium la pipi sikit, cam time anta aku gi poli lu..ish2..x romantik tul..hihi
cian aku, dimarah lak, beli peti ais mahal2..
kang aku gadai balik baru tau..
pastu ibu bising, kang dorang ni bukak tutup peti ais tu..
xseda ke anak2 die da tue2 bangke..
sume stok da bleh cmpak kandang boye kompem idopnye...
aku suh mak aku kunci ngn pad lock cm cite sindarela tu...kikiki
xpun angkut letak bilik die...suke ko..
ish, letak bilik aku best gak, bleh la aku poyo2 berade di kutub utara...

tau pun ibu aku, rayo ni duit den tobang banyak..
so boleh la aku pow die tgh bulan..hahahhahhaa
ailap u ibu..kikiki

tadikan kucing kat umah aku gado, nasib aku da abih makan..
klu x, mee kari tumpah atas korang padan muke...
berguling2 2 ekor tu.. dari ruang tamu, ruang tgk tv, sampai dapo..

aiman da duk luar, nasib baik..
cian die, kecik2 da didedahkan dengan adegan2 keras seperti itu..
arini die tido luar, cian ko aiman..nasib la..
tadi die majuk, ibu marah die...jantan gedik tui, nk majok2..lompang kang, nak??

amboi rina, kul 1.15, ko xreti tido ke..nk berangan kawen anak raja lagi, mau kul 2 lelap..
kang sok menggelupur...


xsabo sok, sesi mengbaya utang, so separuh gaji tu kire utang je...huhuh...
ingat rina, sok 25..de lagi 30 ari gaji...xpe oktober 30 ari je, kate rina dgn riaknye... 1hb aku nganga la...mintk duit raya kat papa, mami, bapak..huh...ramai ni.,.ikikiikk

daaaaa.. gdnite all..mmuah..(ish cam artis..gedik, getik, jijik...kikikki)

2 comments:

shafa said...

Rina dah blh start kutip duit raya dah ni pun..heheheheee buat bekalan yntuk raya ni, confirm duit habis byk punye. Pening xblah tido punya kl pkir2 ttg duit ni.

rina is pink is sugitani said...

hihihih
mane de start kumpul duit raye, kuar byk de la sis..hahaahha
xpe, rezki tu ade kat mane2 kak..tambah de anak2, lagi murah rezki..
rina de anak kucing je..hihhi