Friday, September 19, 2008

yeah...my appraisal was done

yeah, yuhuuu..
all the kpi i create achieved the target..huhuhuh
bahgienye aku..
tapi basic aku naik ciput2 je...
nk buat cmno, even basic ciput, tp klu per month aku nye salary nk cecah 3k, why shud i complain anymore...hihihi
gedik rina ni...
Alhamdullilah, rezeki..
hope kalau aku kaye, aku xlupe diri, xlupe family, xlupe kengkawan yg byk give me the support....
tapi bile la erk nk cukup sen ni...?
asik xcukup je..hihih
xpe la, aku still de pelaburan kat kopetro, last year je aku da de 3k lebih, this year xtau la..
kat situ banyak gak aku melabur..
nk buat loan asb ni, tapi tggu abih aku baya utang2 xtetap dulu..
bil tepon pun da jimat skang..
jarang da wat call...
xde la cm dolu, asik kene bar je ngn maxis tu...
settle utang2 tu termasuk baya moto abg aku, aku da bleh tarik napas lege..
boleh la aku pikir pasal kawen...hahaha
aku de calon ke... jap, pikir jap...huhuhu

7 comments:

Flaren's World said...

ko kaye jgn lupa aku ye fink.kecik ati aku kang.huhuuhuh

rina is pink is sugitani said...

mane ade aku lupe..kengkawan je xcrk aku..huhuhu

Flaren's World said...

ko dok kelumpo.susah maa mau pergi

rina is pink is sugitani said...

manodo susah..kelumpo tempat pertemuan..kt tengah2...hihihi

Puyu said...

wahh.. sulah kayer..
bila mau belanja makan-makan malaysia.. eheks!

Khaisya said...

ko jrang kol aku sbb tu ko nye bil x melambung mcm dulu..nape ko x kol aku ek? ko dh xnk geng ngan aku lagi erk...

rina is pink is sugitani said...

lompang kang ngok ni kang..