Friday, September 19, 2008

hi kengkawan yg rindu dgn sentuhan tgn aku ni, i'm back..kikikik
lame x tulih kan, wlupun aku de bukak entri, tapi bukn untuk aku..hahaha

arini keje cm bese..
pagi2 kekadang bos meroyan, aku wt xdang je..cam bese aku kan gengster..

so lunch hour td, ingat nak ngular klcc, sekali zehan ajak gi tesco ampang..
so layankan la..
beli barang ntuk next projek sport committee...
charity drive to Orphanage..
we choosen Rumah Amal Cahaya Tengku Puan Rahimah (RACTAR), Taman Subang Permai..
banyak gak la issue, but most for management la...
we all plan nk anta bubur lambuk je kat sane, tp as a big company, xkn nk anta bubur lambuk je kan..
so today kitorg running la buy some healthy food like biscuit, cereal, kismiss, drink, instant drink, cekelat..
penat gak aku berdebat ngn dorg, suh pilih pilihan aku...
aku kan antu makan, so i know la, pe yg sodap pe yg x..hahahah
sempat gak aku beli honey star.. murah seh..6.40..honey star kan mahal..

so besok aku akan start mengemas, dan pack old things but still can use for this events..

aku usha gak, kot2 de org derma 50hinggit dlm donate box, xde pun, org tu da sapu abih la tu..huhuhuu

No comments: