Wednesday, September 3, 2008

my day today

huhhh..
bengang aku arini...
pc kt opis arini xbleh bukak google..
suh, sume yg brunsur google xbleh bukak..
menciknye...

tapi xpe, aku wt keje cm org gile arini..
tinggal filing je, lemau tul aku..
arini bos bengang ngn aku..hahhaha
aku xlayan die..
die suh wat keje die wat, aku xwat..
aku ni tgh sibuk tgh taip form appraisal ntuk department aku, die sibuk suh aku taip senarai ntuk org yg die invite ntuk bulan puase..
byk keje aku arini..

tapi sempt call mak angkat aku kt tenggaroh..
tenggaroh kt mersing, ntuk sesape yg xtau..
rindunye mak angkat express aku tu..
lame aku xcall..

dan arini jugak aku dibanjiri ngn kuih care..
byk tul sponsor, sampai aku xlarat nk makan..
tq raja, tq supir, tq pakcik usup..
arini aku buke kt klcc ngn raja..
beli ayam, die seketui, aku seketui, pastu makan kuih care die beli, cam taya beskal..
rut beer float besar, penuh perut aku ngn air je..
balik aku makan murtabak..
kenyang dah..
main ngn aiman..wat bulu die jadi punk.
bukan aku je punk,aiman pun same tau...hihihi
siap die tetido atas aku..
ingat org je tido mulut tebukak ngn mate separuh tebukak, kucen pun same..
siap minum ribena ngn milo tau..
kucen aku kan gilo..hihihi
ado cito sodih ni..jap, new entri..

p/s: hahahah...comel je korg ni wish2 aku..hiihih...
aku ni da ler rakus, sempat tunang ke dak tu..hihihihi

No comments: