Wednesday, September 17, 2008

tag dr sis joy

ceh,, pandai kenekan org..kikiki
ni pink reply..ni nk dajah bapenye biodata..tiap2 tahun tuka..hahahhaa

nama (glamor) : sepet, mate sebaris, jopun sesat, budut.. (lagi pe erk..lupe jap)

tarikh lahir(aku suke soalan ni): 9 dis 85... (weh korg, jgn lupe tau, lg 3 bulan je ni...yihaaa, jgn nk tutup sebelah mate je)

kelas : 4 serinidit, 5 serindit, 6 serindit.. (xbodoh, x bangang, xpandai...middle tau)

kawan baik: tijah mail (da slamat da die jadi bini org, akunye turn xtau bile)
musuh:hafis gemok ngn india kurus (ape ntah name die.lupe jap(siap tambah ni kak joy)kikikki

makanan kegemaran : Yg halal (skema ni)
minuman kegemaran : yg halal jugak (skema lagi ni)

penyanyi kegemaran: lagu negaraku sapo nyanyi?
pelakon kegemaran: p ramlee, power rangers kaler pink

sukan:tengteng, getah, lumbe beskal
warna kegemaran: biru
cita2: nk jadi polis, doktor, cikgu
hobi: main beskal, mandi ujan, makan

tentang saye:
sy rina.. anak indon.. kt sekolah selalu kene buli pasal sy anak indon, tp ape sy kesah..hahaha
kt sekolah dolu sy serabai... mane la tau pasal grooming2 ni kan..idop pun xterurus..hihi
penah jawab pekse upsr bersalut lumpur pasal aku berlari kt padang yg basah ujan, lalu tergolek..nk balik de paper..so masuk je kelas cm kerbau berkubang tu..
naik beskal time dajah 5, pastu aku xtau pe jadi ngn beskal tu..
de skali gi tusyen malam kt skolah, time tu ari2 aku beli air coke kt kedai mamak..
pastu tijah mail ckp, de bangla mati dlm tong coke..so sejak tu memang aku xminum air gas..hihih
penah skolah kt gombak utara..sekolah ngn org asli batu 12...
reti membace time dajah 2, dajah 1 xboleh langsung..

ni cito zaman sokolah kan, bukn zaman skang kan kak joy..??
xkn kak joy gi starbuck kecik2??kikikik

suke menyimpan perasaan sorg2, wlupun aku ganeh, tp aku suke de secret admier..semangat nk gi skolah tu...hihih

kengkawan lain, de bran ke nk jawab? ke tag ni?

3 comments:

Unknown said...

pertama kali aku menitiskan air mata membaca blog.
Kisah kerbau bersalut lumpur, membuatkan aku insaf bahawa masih ada kerbau yg boleh mengambil peperiksaan.

Besarnya kuasaMu, Ya Allah!

rina is pink is sugitani said...

wahhhhhhhhhhhhh...nak nangihhhhhhhhhhhhh..............

rina is pink is sugitani said...

adeh..xtahan nk gelak..ngokngek la baby ni...