Wednesday, December 31, 2008

aku ingin mengucapkan hepi new year


wish korang hepi new..
dengan kedatangan tahun baru ni, moge azam korang dan cite2 korang terlaksane..
aku, sememang azam tak pernah hadir dlm hidupku...
opss, aku xpenah la berazam merapik2, kecuali..
nk buang jerawat, nk kurus..ahahhaha
dari dulu aku rase peha aku ni besa bangat, xpenah nk kurus2..
tp dari kuruih melengking, xlawa la plak..cam 2 menare klcc..ahaahha

so untuk korang, moge 2009 rezeki masing2 akan bertambah, mane yg lum de bopren/gepren, jumpe la gepren/bopren, yg da becinte dan bakal becinte tu, smoge kawen la tahunn 2009 dimane aku menjadi perapit korang, yg da kawen tu, xbranak lagi, silelah beranak dgn suksesfulnye dan yg da branak, silelah tambah anak..
tapi klu last branak korg ikut tingkap, jgn la gatal nak beranak..
tggu la 3 tahun...
jangan lupe korang tambah usia korang setahun kt depan.

dan wish untuk diriku sendiri.
1hb jan 2009 aku baru masuk 23 tAHUN 22 ari..
xcukup bulan lagi..
so kirenye aku LMBT MAKAN umur la..
lebih kurang awet muda..ahahah
moge rezkiku tahun ini lbih banyak dan meriah, aku nk beli kilang vitagen la dan membantu keluargaku...
dan rina, sile carik bopren ntuk diri anda ye..

p/s: cam nk tuka kete la plak...tp tgk dulu la..

3 comments:

Kapten Luffy said...

tuka ler kete tu... amik imported punya

Fráhÿnx Rõsè :) said...

slmt thn baruuuu!!!
yiyippy...:D

rina is pink is sugitani said...

zali - itu yg aku pikirkn..tp tggu dulu la..akunye utang lame bersih, br bleh pikir pasal utang baru

farah - sukenye dik non..hihihi..yeah..selamat la spm 2009..farah nk jwb..ahahaha