Monday, December 8, 2008

aku dan lembaga itam itu

jumaat ke yg aku blk malam tu..
ntah la..
rasenye jumaat..

disaat aku sedang menunggang skuter nouvo 125 dgn lajunye, ketike sampai disimpang nk kesentul tu, aKU pun redah la...
disaat itu aku ternampak lembaga itam sedang melintas dgn lenggang lengguknye..
aku pun membunyikan hon yg tidak seberape.
langsung xdiendahkan oleh lembage itam itu..
setelah beberape kali aku membunyikan hon, terlihat la aku lembage itam itu..

cett punye negro....

aku pun menjerit, "ko tu da ler itam", nasib xkono langgar. jubah sume serba itam..

hish, nasib aku x gedebuk, langgor die..

pastu aku gelak sorg2 naik moto..
mesti de org kate aku gile..hahahaa


so moral of the stori, sesiape yg berjubah itam di tgh malam, sile la bwk touch light..
sian la org cm aku ni yg kebulo nk balik umah makan..

4 comments:

MaszLaVista said...

ko ni pink...
aku ingt antu raye td...

rina is pink is sugitani said...

aku xsepower ko..aku hanye bleh tgk negro itu melintas dgn slumbernyer...

Kapten Luffy said...

negro tu buat catwalk kot

rina is pink is sugitani said...

tau xpe..benci tul aku..