Thursday, December 11, 2008

lunch date with......

... jeno n ein....
kat saisaki restaurant kt uoa..hahahah
depan opis aku la..
pe lagi..
nk mengenang kembali cmne nenek kitorg makan dulu2..hahaha
trase kenyang lak,so xde la beround2..
seround sengah je kan jeno..
this my first round...

pastu aku maleh da nk tgkp gamba, heheh..terlupe..
layan ein sewel tu.
bleh lak nyanyi dangdut kt dalam tu..siot je..ahahaha
aduh2 mas joko, dicium taook..hahahah
nasib la jeno yg pening melihat kitorg yg gile lagi sewel..
so dr kul 12 smpai la 2.16 aku masih berade bersame mereke..
huh jeno ingt ni opis ana yg punye..hahaha
so dgn rase berat ati nk melepaskan ein pade jeno, kerna jeno telah membelasah oyster dgn byknye, aku pun merelekannye..hahahaha
so dorg daten 2 org tu..
kite tggu ye feedback dr dorg...hahahah

here is the gift from ein..
tgk la kad die..hahahah

isinye aku da tau..hihihi..

thanks ein..
dalam mase yg same kitorg tggu ein yg terlibat dlm kesesakan trafik,aku menjadi operator menelepon kengkawan untuk menonton wyg di malam ini.
so next... movie is, body of lies..
cyaa

8 comments:

MaszLaVista said...

yeye..tgk wyg lagik..

rina is pink is sugitani said...

ye ye...aku shuker..

Kapten Luffy said...

best nyer... share2 ler

Anonymous said...

moral of the story... nak ngurat aweks... tekel akak dia dulu... dan jangan melibatkan diri dalam kegiatan pengganas... nanti kena bom

rina is pink is sugitani said...

zali - ko tu keje mlm je..cmno aku nk ajak..next time la ye..

jeno - lagi satu, jgn tgkp gambar tepi jalan di pasar raye.. hihih

Anonymous said...

aiii..wish suruh kawin je ni.. hahahaha
copek la cari chalon-chalon

rina is pink is sugitani said...

cm de plan nk masuk minang je ni...kikik

Anonymous said...

awak nak poie minang sapo?