Sunday, December 14, 2008

tag dari denoso

Sesiapa yang kena tag, kena gambarkan 10 perkara berkenaan orang yang men'tag' dia.

So aku nak describekan pasal si DENOSO ni, ermmm...

~ aku pggl die denoso.. start dr amnet smpai skang..aku ngn shifott aka flaren tf bg name glemer tu..

~ umah die kt am - punk

~ umur dia, ntah aku xtau pun..aku rase 30 an kot...larikkkkkkkkkkkkkk.
besday ko bile denoso?

~ da berkawen, bakal menimang cucu xlame lagi..so xyah la nk ngorat die ok?huhuhu

~ die masam masin manis la... mulut laser.. tp baik ati cm aku la ... cute je..juge cepat sentap..klakar

~ setau aku die xde kampung.. same cm aku ...

~ die ex pavilion.. so klu pape kene tye die.. aku otai klcc tau..

~ die da kawen la korang..hahahah

~ die adik adik kembar.. sume adik bradik die pempuan..comel je..

~ laki die menantu sejati.. kene potong rambut pasal nk kawen..bapak mertue don't like ..

2. Orang yang kena tag kena tulis tentang dirinya.

~ aku, name rina..

~ baru je cukup umo 23 tahun, 5 hari pade ari ini.. seminggu pun lum lagi..

~ hepi besday..arini pun still de kwn2 aku call wish besday..hihi

~ aku comot je kt opis tp kt luar meletup..kakaka.. xminat pakai mekap, xminat nk dressing over2.. i bese je.. skang ni tgh membesa dlm mase same ade part yg mengecil.. ape yg kecik tu, tu la yg kite xtau...hihi. jgn xtau aku ni sensitip gak orgnye..

~ aku suke men susun puzzle. dari kecik smpai skang.. yg beze dolu amek mase lame gile, skang x, dlm fesbuk je.. dari aku form 1, aku da start bace remaja.. pastu aku berenti thn lepas.. akunye collection remaje da setinggi aku..huwaa..

~ aku benci cicak, biawak, dan spesies sekaumnye..geli siot..kulit dorg.. arghh..aku nk vomit cite pasal menatang in..

~ korg xkan dpt tgk meje opis aku sepah lepas aku blk... cume aritu je time nk audit.. (aku mls nk buat ayat sendiri denoso..kikiki)

~ dulu waktu aku studi kt jb, aku suke kumpul botol air..blk gombak kene buang je.. xde tmpt nk letak..

~ aku xde peminat..huwaa

~ aku fanatik angka 9...9 kan tarikh aku dikeluarkan dari muke bumi ini !

3. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1. jm
2. jeee ang
3. farah
4. tasha - aku xsure die nk wt ke x tag ni..hahaha
5. abg kasutku
6. Ku x sempurna
7. sis safa
8. honey bee
9. anonymous
10.anonymous

7 comments:

MaszLaVista said...

erm...
kenapa ko x describe ko ni mental? x baik menyorokkan kenyataan ..

bukan ke nama panggilan aku nasha ajis? tibe2 lak tuka denoso yer..x baik taw ping, nnt tuhan potong lidah ko..haaa..!

rina is pink is sugitani said...

aku ni mane mentall.kan sihat je ni..
xde pun pegang buku hijau...hahahaha

xseda diri..name manje ko denoso

Unknown said...

banyaknye nak kena tulis..

nak suruh sapa tulis ek?

rina is pink is sugitani said...

baby la tulis..xkn mak baby kot..

TashadeNatasha said...

aku bt la kali ni.hahha

aku bru nmpk ayat ko sebelah nama aku tu.hehe

KTS said...

TAG??? apakah itu... lari............... :P

rina is pink is sugitani said...

sha -i'm waitin..eh..da buatpun..kikkiik..tq

kts - sile buat ye cik kts...