Sunday, December 28, 2008

ari kamis, 25/12/08

bgn dr tido aku melihat towelku sudah pergi kebadan zehan, wargh, melampau.
dan ajaibnye wlupun badanku dikatekan agak besa, aku tido diatas tilam guezain yg kecik tu dgn comelnye..ahahhahahha
kami begerak la dengan fullnye kerete zehan dgn pelbagai barang, kemudian kami berjumpe pakcik jeno di esso kt mrr2, dimane beliau sudah siap menunggu seperti biase..hihihih
kemudian berjumpe kak lien, dan seterusnye kami hanye menaiki 2 kerete, dimane kak lien ngn hubbynye menaiki kete jeno skali dgnku.
dan kami terus begerak ke gabai, tanpa henti..

dan kemudian kami menaiki tangge yg ntah bape ratus ade, smbl ati kecilku berkate, sumpah ini yg pertame dan terakhir ku sampai disini....
huwaaaaa...
gile letihhhh....
dan smpai jue kedestinasi kami iaitu xde la aku rase bukan puncakpun, rate sikit tmpt tu..
make kami memarkir brg2 kami di tmpt yg kami agak strategik..
selepas itu kami menyediekan segale bahan untuk dibakar tp mancisnya nggak ada, akhirnye dapur aku tu jugak gunenye...ahaahhah
semua brg hampir dibawe, tp rupenye masing2 tidak la perasan, sudip,sepit tidak dibwk..
akhirnye menggunekan kepakaran kami yg pernah diantar kampeni kami iaitu convex malaysia sdn bhd, ke utan bara survival, kami pun mencari kayu berbekalkan pisau yg ade untuk dijadikan chopstick sementara..
dan setelah itu, aku, jeno, miza masuk kedlm air yg gile beku itu, dimane mereke mendajalkan aku dgn menyiram aku...
kemudian zehan pulak menarikku ke batu yg ala2 wet world...
dan bergemela jeritan merduku itu..
bongoknye jehan..
dan kemudian xtvt makan, mandi, makan, mandi bermule...
sehingge la balik, dan sekali lagi menurun ke bwh..
huwaaaaa...

turun saje, da pukul 4 dan aku bratur dgn sabanye di toilet wanita dgn penuh sabarnye..
kemudian plan untuk ke karaoke..
org kale all out la that day..hihihih
sementare menunggu mereka2 itu bersiap,aku dan jeno sempt singgah ke menare tinjau hulu langat....
gamba pokok yg diambil..sebenanye de monyet, tp xnmpk lak..hihiih

dan kemudian kami menjemput miza, dan mengambil kerete ku berjumpe abg rashdan di quality hotel..
karaoke yg bermule 2 jam, ditambah sejam, dan jeno skali lagi menjejaskan diet ku dgn makan nasik ayam mancongkam..

p/s: picture sume masih panas dan berade didlm kamere jeno dan abg amin pejal, laki kak lien

4 comments:

Kapten Luffy said...

ada mandi manda tak?

rina is pink is sugitani said...

xde la..kitorg bukak gerai je kt tepi air terjun tu

MaszLaVista said...

uwaa.a...beznye piknik!

rina is pink is sugitani said...

mestila best..kiikkik