Friday, December 12, 2008

body of lies





aku ditipu shah..
xbest pun cite ni..
tapi aku de terjerit2 gak ar...hhihihi

da ler masuk2 kitorg kene sound..
denoso, kan aku da ckp..
kite kene duk asing2...hahahaha

ni ler sinopsisnye:-
Body Of Lies
Based on Washington Post columnist David Ignatius' 2007 novel about a CIA operative, Roger Ferris (Leonardo DiCaprio), who uncovers a lead on a major terrorist leader suspected to be operating out of Jordan. When Ferris devises a plan to infiltrate his network, he must first win the backing of cunning CIA veteran Ed Hoffman (Russell Crowe) and the collegial, but perhaps suspect, head of Jordanian intelligence. Although ostensibly his allies, Ferris questions how far he can really trust these men without putting his entire operation - and his life - on the line.

cite pasal si ferris yg menjadi agen cia, jatuh cinte ngn aisha...
so die sanggup menggadai nyawe ntuk aisha dalam mase die nk jumpe al saleem, adik osama tu erk korg?hihihi

nasib la semalam kitorg x kene bom dalam tu..da ler byk arab ngn omputih..hahaha
lagi aku nk kutuk denoso la kan..
kate suke cite tembak, tapi tiap kali de bom tembak2 die pegang aku..
cett.. kate teror..
pastu dlm keseraman die tarik shawl aku..cmno tu?


balik tu dalam kehujanan, masing2 bersetuju ke mailis dan menikmati juadah disane..
dan aku langsung x usik bekal yg ibu aku masak..hihihi

8 comments:

Anonymous said...

next is The Transporter 3

rina is pink is sugitani said...

sapo anonymous ni??
transporter.. doraemon la..

TashadeNatasha said...

xbest giler duk asing²

Anonymous said...

Transporter la best... hero British
Biawak-Man takmo tengok ke?

rina is pink is sugitani said...

sha- malu siot kene sound dlm panggung ngn org putih..pastu ktorg bising gak..hihihi

jeno - lompang nak?

TashadeNatasha said...

hehe.belasah je.dlm tu kan gelap.time kuar bknnya dorg kenal ko

Kapten Luffy said...

tak best ker... naseb baik aku x tgk.

p.s: len kali bekal tu bg aku jer

rina is pink is sugitani said...

sha - aku kan bawak nashaajis.. nasib xde kamere sane sini..hahahah..
tu la..ken kali la klu xabih, aku suh ko makan ye zali