Tuesday, December 23, 2008

huwaaaaa..nk nangih ni


*bukan imej sebenar

baru je pas clearkan utang2 tegar:

kete - 710 (aritu tetinggal nk baya last monthnye balance..hihih)
tepon - 140..malas nk baya full..kekeke
tenet - 140..same gak..hahahah
makanan aiman - 120 (10kg taw..3 bulannye die mkn sorg, yg len da beli semlm)
insurans - ayahnye - 250

kire la sendiri bape da tu..
utang tegar xsettle lagi - kutu (2rat), ngn peti ais..

yg len kite enjoy..ahahaah
gilo ko rina.
tu nk bg api indon, beli brg2 die..mau 2 3 rat gak.
ni klu die xbelikan aku mini cooper pas die keje, jage die...ahahaha
x agak2, nk mini cooper..ok la tu, dr aku mintk hummer.hihhihi

8 comments:

Anonymous said...

Aik... cakap aritu dia nak bagi Hummer?
Kensel sudah?

rina is pink is sugitani said...

hummer xmampu..ahahahah
die kate bwk kete kecik2 je pasal sy pun kecik..hihihi
so mini cooper la de voom

Anonymous said...

Mini Cooper S yek.. baru mantaps

rina is pink is sugitani said...

weh, adik sy tu br dpt tmpt blaja...ahahahaha...da mintk cm2..
xpe,brangan itu penting..

MaszLaVista said...

untuk api endon tersebut,
dpt akak cam ko...

ping,
aku nk jd adik angkt ko bleh?
aku tau laa aku lg tua tp aku ttp nk jd adik angkat ko..

bleh laa hek??

rina is pink is sugitani said...

jap.aku pikir 8 juta kali..xnk la aku..ko da la sewel..
runtuh umah aku klu de kakak opss makcik angkt cm ko..aahhahaah

Kapten Luffy said...

mak aih... banyak jugak komitmen ko. tapi ko bukan gaji ikut POINT ker?

Khaisya said...

xpe rina pelaburan itu penting