Saturday, December 13, 2008

semalam stori

xtvt yg tidak dirancang langsung..
aceh la, sibuk nk gi koke..kikik
so call ampang park nye ktv wt booking, jalan..hahahah
best gak klu wt xtvt mengejut cmni..
ingtkan aku yg lmbt, rupenye dorg lg lmbt..
pastu jeno smpai, aceh, denoso n last tepung..
aku siap jalan kaki dr opis, naik tren bapak ramai...

so koke yg dimulekan 2 jam, bertambah 3 jam..
lepas dorg2 ni bergilir2 menyanyi..
asik dorg, dorg..ish.ish..
jap aku nk ingt lagu yg telah dinyanyi..
lagu aceh ngn jeno semue lagu lamo..
den xtau duh..
yg ingt la erk:-
bugih lamo, apo kono eh jang, aceh nyanyi lagu jamal abdillah ke..perindu2 mende ntah, sambung lagi ngn mas joko, abg beca, teringin, bola2 setan, that's why u brambus, let it be, scoinnye lagu, selamat jalan romeo, mat jiwa jiwa dan macam2 lagu..
dr 70 an ke 80 an..
dr rentak slow ke rentak rancak.
dr dangdut ke pop..
adeh..
ni da cam atuk jeno..

lagu ni buat aku ngn denoso ketawe xbenti2..kamben tul jeno ni

kenape denoso duk kt situ..giloss kot..

tamak tul denoso, due2 die kongker

oh isabella, awas, mengerti..hahahaha

hemsem ke?

ape motif denoso pegang perut.. itu la yg kite xtau..

konon2 syahdu ar tu..


balik, tu singgah ke danau,
bergado2 pasl stiker,
dan kemudian makan..
terjejas diet i taw...hahhahaha
pastu nasib aceh ajak jalan seround, so sempt la kueytiow tomyam aku tu turun 45%..

arini kesannye, den sakit tokak da ni..
ngantuk gile nk bgn...huwaaaaa.. malehnyo keje

p/s..thanks a lot frenz..fun abih la... aceh bangun ke dak tu?

18 comments:

Khaisya said...

bestnye korg g koke x ajak aku kan?

Khaisya said...

eh..ensem la tepung..tingin nk jmpe dia.kemsalam kt dia ek..(kalo dia bc ni mau aku dikata ngegeh...hahahahah..ampun ajon..)

Khaisya said...

selamba je muke nashaajispasantan kan..selepas menipu kta..mcm nk tembak je..hahhaha

rina is pink is sugitani said...

kerul - ko kenape..? byk gile komen ko sorg je..hahaha
aku da ajak ko..ptg semlm aku pos telegram kt ko..
tepung hemsem.j.ap aku pikiran lu..
aku da tibai die semlm..xcaye, tye jeno..
aku suh die beli jajan..

Khaisya said...

gile komen..hahaha..ko tibai je x cukup..aku mcm nk tmbak je pale dia..eeiii..nasib baik dia mentel..hahahah

rina is pink is sugitani said...

tu la..ape nk buat..aku dpt kwn sewel...hahaha

Khaisya said...

ko agak2 la ckap dia sewel..kalo dia tau konfem pasni mcm2 gelaran dia bg kat kta..hahahah,.mentel la ko ni..mcm masz

KTS said...

pitching lari berapa batu?? ekekekekekekekeke :D

Anonymous said...

kalau lah aku ada kat situ,
mau aku nyanyi 5 suara dlm 1 lagu.. ahaha

-ba

rina is pink is sugitani said...

kts - bukan pitching je lari...speaker pun nk larik da seml..hihihi

ba - sapo ni? lagu ape de 5 suare..

Anonymous said...

ops.. baba actually.. sorry

MaszLaVista said...

asal aku rase mcm nk bom org je ari ni ek?
aku cam nk suruh sirul ngan azilah letopkan org name kerul katak kodok ngan pingpong pacat nih...
kenape aku nk bom?
haaa...itulah yg kite nk x tau yer..

rina is pink is sugitani said...

warghh..baba masuk blog pink ke..
mish u.. huh, bile nk rock ni baba?

denoso - aku pun rase nk bom ko semalam.. tp kenape ye,tu yg kite xtau jugek..

Anonymous said...

mano gambar yang tangkap banyak2 tu? gambar aku dapat duit 70K tu bak le sini... nak tayang kat orang kampung

Kapten Luffy said...

denoso kekenyangan tu pegang perut

Fráhÿnx Rõsè :) said...

sys...enjoy very sakan ur olidei..hehe..

MaszLaVista said...

zeno,
aku tepek kt blog sku dss..yg ko tayang 70k tu..

kapten,
aku lapar la weh time tuh..

rina is pink is sugitani said...

jeno - kat blog mas la

zali - kebulo la

farah - enjoy itu penting sis

denoso..saje je..kikik