Tuesday, December 16, 2008

tahun depan kan korg

cm de org tu nk belanje kite mkn nasik minyak die..
hahahaa
aku lak yg excited..kikik

ye ar, umo die nk 30 sen..
name die mr ehem2..

jgn lupe, sy da book jadi perapit..
another wedding picture akan rosak...hahahaah

sape org tu, tu la yg kite xtau ye..

famili pempuan da ok ngn org lame ni..

tp xkonfirm lagi,masih dlm tempoh percubaan taw rakan2..
marilah kite mendoakan mereka berbahagie, aman da panjang jodohnye..


p/s: korg jgn jeles taw.. aku jadi perapit lg..
glemer mak

12 comments:

Khaisya said...

jeno nk kwen ngan ein bilo nih?xde kad jemputan ke

rina is pink is sugitani said...

aahaha
tggu confirmation piyed..3 bulan kot...hahaha

Khaisya said...

wah..kazen la korg nanti erk..bagus2..best tol ramai yg dh kwen ni kan..

Khaisya said...

mesti menjadiknye..nape plak ade temph percubaan erk?jeno tu dh cukup baik..(wah..wah..puji melambung nih..)hihihih

TashadeNatasha said...

perapit ke pengapit?
confused ni,,,


tahniah la jeno!

Anonymous said...

bukan percubaan la... baru kenal lagi ni... huhu
bagi la masa

rina is pink is sugitani said...

kerul - tu ler..
aku nk testing ni..die bleh ke jd kazen yg baik...klu same cm arwah lu, ok..klu ngn zack, bleh blah..kikikik

sha - denoso aja aku pggl perapit..kikiki

jeno - goodluck bro

SiFaDi said...

waakkaka..
jeno ker..?
moga menjadi..
kui3..

aku risau la rina duk jd pengapit je..
takut x naik pelamin...
wakakkaka

SiFaDi said...

eh mksd aku...
mmg la dia naik pelamin...
tp org len punya jek..

dia punya bila..?
wakakkaka

rina is pink is sugitani said...

aku tggu hang zie.
jwpn poyonye..kikikikik

MaszLaVista said...

abes laa wedding album ko jeno...

rina is pink is sugitani said...

ko dengkis la denoso..hahahaha