Sunday, December 28, 2008

ari jumaat, 26/12/08


xtvt ku aritu bemule jam 10 pg..
aku bgn 9 lebih dgn kepale yg beratnye dan 1 badan yg rase nk tercabut tulang trus bersiap2 untuk ke klcc..
dimane aku berjanji ngn ein ngn jeno untuk mengshoppingkan diri...
janji ngn ein nk beli beg, akhirnye kami membeli di guess..ahahahaha
sampai2 aku bekfes berat trus, dan abih sahaja...
kami lak temankan jeno membeli belah...
dimane kami xberjaye nk menghasut beliaw ntuk membeli baju kaler pink..
xpe, next time ye jeno.ahahhaah
sementare jeno pergi solat jumaat, kami begerak ke vincci, ntuk membeli spek mng aku yg patah, beli vincci patah aku xnangih..ahahha
kemudian ke isetan dan semestinye mj phosis, membeli selipar baru dan ke kinokuniya...
kemudian br butik guess..
dan pakcik jeno pun abih, kami pun begerak ke rumah bapak tepung untuk menjempt beliaw, amek, 3 kete tu jemput beliaw..ahahaha
beliaw yg demand itu mengambil keputusan untuk menaiki kerete hello kitty di alam fantasi itu..
jeno memandang dgn penuh geram, tp apekan daye..
bapak tepung yg lg besar dari beliaw menidakkan kepoweran jeno untuk melawan..
kemudian destinasi mereke ke tmpt makan, aku yg full xmakan lg ye kawan2, hanye air mangge yg kuminte, kemudian ditiru semua org..
dekat jam 3, masing2 mwngundurkan diri untuk kedestinasi masing, dan aku hanye ingin pulang kerumah...
dan terus tertido, hingge kepagi sabtunyr..
jap2 la terjage..

p/s: lagi gamba2 romantika jeno dan ein brade dikamere jeno

2 comments:

MaszLaVista said...

shopping????????
ai laik!

rina is pink is sugitani said...

ko nape?demam terkujat je nmpk?