Friday, December 12, 2008

aku tgh dengar..

... batman mengarut..
menjual ayat kt kembar AM aku tu..adeh..
aku tgh tahan gelak je ni..
huh, cite beriye tu..
siap tangan masuk sebelah, kaki goyang..
tibe2 die kate die mix english..
english pun terabo...

adeh batman weh, da ler..
xyah la nk nipu lagi...hahahah

aku masih pasang telinge lagi smbl tersenyum seorg diri...

pc fair xkose aku nk ronde2 kt atas..huh,,,
baik aku duk opis ni..
lapoooooooo..

sambung dengar lg batman ni merapik...
..........................................................................
pagi tadi ade insiden, royal from arab katenye, nk wt report..
die kene halang xbleh jalan..
pc fair ni opis aku byk la tutup jln..
so xbleh la nk lalu sesuke atikan..

so aku dgr la die ckp, "u think i wear like this, i' m not royal?"
if ur bos not coming in 5 minutes, i will repot to news paper"..
fuh glemer la kak siti cmni..haha
aku usha je die, baju pun selekeh je..
pastu merapek2 die kt depan security counter tu..

aku yg tgh mempotostat menahan gelak..
eleh, kecoh je gemok ni...

pastu batman dtg," boleh sy tolong cik"..hahahaha
die ingt arab tu melayu ke...kakakakaka
aku da xthn da nk gelak ni...

bos aku lak cite, tadi die gado ngn hans isaac..
ari ni ade harith iskander's nationwide comedy tour..
pasal cameranye position..
die xdeclare nk bwk..amek..
aM aku ckp hemsem, tinggi..
aku nk pegi..
tp xnk la..bos aku offer da td..
xkose aku nk jln2..aku nk cabut awal ni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
batman x abih lagi bercerite...
aku masih pasang telinge...