Wednesday, October 29, 2008

ahad yg bohsan

keje..
fuh, sangap gile siot..
da la ibu xbuat bekfes, kebulo aku pagi tu..
so pagi2 aku melantak pasta ball ler kt rain forest tu..
fuh da 8 inggit skg..
bahaye ntuk mase depan poket aku ni...
ekceli ntuk perut aku pun xelok, doktor kan kate jgn pedas rina, tapi shedap la...
time gaji xpe..hahahha

masuk opis ahad yg sengal memang bohsan, sememangnye aku xlayak bekeje di ari ahad la..heheheh
aku wt keje 10 minit, yg lagi 7 jam, 50 minit, ngula, tido jap, makan, tu je..
xde lak aku merayau ke klcc...baikkan?
bos aku call suh wat keje shah, xde pun aku wat..rajinkan aku??hahahah
kul 5 tepat balik, xtunggu lagi..
sempt lagi singgah beli belah sate padang, shedap gile..pedas..

nampak xname kedai tu, takana juo, atau maksud die, terkena jua aku...hahahhah
seseorg tu penah gelakkan ketike aku berusaha nk diet, beliau ajak gi situ, terjejas diet aku mlm tu..
kirenye terkena la aku petang tu, pasal beli sate padang..hihih
so balik kenyang, ingt nak tido..xkesampaian lak.
keledek lak mintak air batu kt umah, so aku pun gedik la gi lepak umah nenek..
ade tetamu, sedare atuk..bak kate nenek, org melake...hihi
balik je org tu, pakngah aku datang, bawak sate..
wargh, mimpi ni, harusla aku makan...
kitorg tye nape beli sikit, die kate org jual marah, suh tinggal ntuk org belakng2..
ngokngek tul pakngah aku ni...hahahah
so untuk mengelat basuh pinggan, aku duk depan tv, dan cabut balik umah...heheheh
balik tu pun aku xtido, aape ntah aku wat, tgk tv, pastu kul 1 tido kot..xhingat lak..
cun plak aku tgk pemandangan kt tepi umah nenek ni..
patutla nenek aku suke duk sini..
klu malam bleh nampak genting tau...


nextttttttttttttt

No comments: