Wednesday, October 29, 2008

sabtu la plak

aku gi open house..
aku salah bace msg si apai, tu la, anta lagi msg time aku tido..
mati2 aku ingt open house umah die malam, upenye siang..
bese la cuti, mane hingat donia aku tido kan..
so gado2 ngn epat jap...
aku siap2 gi jemput zehan lak...
gi umah kak linda yg sengal...
korg tau mane, xtaukan?? ni yg nak gitau, bukit jelutong ko..
bapak jauh...
fuh, ekceli xjauh klu xsesat..hahahaha
tn umah bg pete yg die lukis sendiri, so ikut pahaman masing2 jela..
klu real map, aku teror la bace, ni map lukih sendiri..
pastu shah alam lak, memang sesat la..
aku ni gi shah alam, setahun de 1 je kot...kikikik
gerak kul 5, maghrib aku sampai umah die..hahahaa
da ler kebulo, bangun2 trus mandi siap, trus gerak..sempat tapau kuih care je..

sedap gak la..
yg kelakanye sume org xcakap timekasih kt kak linda, tuan umah, sume cakap mekasih kt bibik..hahhaa
glemer bibik kak linda..
kak linda de jaja muke bibik kt fesbuk die.....ekekekeke

ramai gak la jumpe dak opis kt sini, wlupun kitorg kelewatan..

balik tu ingat da settle masalah, rupenye de lagi...wat????
hoh, kak mona lak kete die breakdown kt highway nkve...
mak aih nk varik highway tu satu poblem lak, bile kitorg kt jalan yg tul, si mona lak cakap salah, penat aku pusing shah alam tu, ngn tol byknye, siap patah balik lalu federal highway..
menguji kesabaran tul, so bile kitorg da balik ke subang nk gi nkve mona call, die da naik ngn kazen die..
wat the fuck...
kitorg lak yg susah, jalan jauh gile....
ya ampun..
tu satu umah je pegi....

balik anta aishah kt pantai dalam, pastu gi pandan anta zehan yg da sengal tu, singgah tesco, beli makanan aiman, die da la demam, majuk xmo makan, makanan die da abih,.. nasik xmo lak die makan,,, nak bubur kot..hahahah

balik boom, sok keje..
nextttttttttttt

p/s: tiada gamba sempt dirakamkan...

No comments: