Thursday, October 23, 2008

aku xtaulah

adakah tahun ni tahun untuk aku berjalan, riang ria bersama rakan2???
hukhuk,skema lak...kekeekk

end of november, rakan2 seperjuangan aku semasa studi iaitu oruq n ila ajak gi jb, lepak ngn dak2 jb ler..kikikikk
xde la, dorg ni kire adik2, satu tahun je beze ok, tapi muke sume tue ngalahkan aku..

aku ngn dorg pun beze bulan je, aku kn ujung2 tahun, dorang ni awal2 tahun kebanyakkan nye..
so memang la bleh kire satu kepale..
rapat, selalu buat barbeque umah dorg, beli otak2 kempas kt kilang, bakar kt umah, lepak umah dorg.ni bukan gatal tau lepak umah jantan, tapi seronok ngn dorg ni...
lagipun ade aku kesah, kawan2 aku pun banyak lelaki dari pempuan..hihihi
so layanzzz.....


dalam sume tu ade la terkenen ngn aku, tapi aku malu2...
die pun same..so masing2 senyap je la....hhaahha

tahun 2006 kitorg reunion kt air papan, mersing..
best gile tido dalam kemah, ujan lak tu..
tahun ni kt jb je kot..
hope aku x dipakse bekeje oleh bos aku tu...

3 comments:

Honey Bee said...

seronok btul kalu dpt lepak ngan kwn satu kepala...happy holiday..

Flaren's World said...

bile nk lepak ngan aku lak?

rina is pink is sugitani said...

weh de blog mxmo jenguk aku.kambenh ko bee....

ko xajak aku gi kedah pun shifottttttttt..kekekeke