Wednesday, October 29, 2008

senin lak

fuh, teror aku ni, still ingat ari2 yg lepas...
senin aku memenuhi permintaan musyuk2@zura hadir kerumahnye, pasal die nak masak nasik kerabu..
tu da cukup bagus..haahah
sso cam bese, klu xlambat, itu bukan aku la kan..
sampai sane jumpe forummer name kirana, da branak, tapi cun je bodi die.. jeles i taw..kekeke
disebabkan kelewatan aku sendiri, aku xdapat merase ayam percik buatan musyuk2..
padan muke ko rina..hahhaha
cian musyuk2 kene masak kene goreng ayam ntuk aku..
ko ni memang isteri mithali la..
ai lap u...
sementare menunggu isteri solehah itu memasak, aku dgn santai je melayan cite anak halal, sambil mengate pasahamon yg cam cia dalam tu...
huh, memang die ni ntah pape..
geli aku dgr die jerit..kakakaka

so dekat kul 5 sengah baru aku berambus dari umah die..
mekasih musyuk2.. lenkali ajak aku yg xmalu ni lagi dtg..kekeke
ko wt event kul 3, cakap ngn aku kul 2..nnt aku dtg kul 3..hahaha
balik, layan tv cite cine tu best..indu my dedi.....

nexttttttttt

p/s:gamba nnt tggu musyuk2 bagi

4 comments:

Khaisya said...

dlm diam ko meminati fasha erk..kate xminat..ko sudah berpaling tadah...best ke cite anak halal tu?adekah se best cite otomen tiga?

rina is pink is sugitani said...

xbest langsung...
cam siyell la...yg xbest paal pashamon ade..
ko jgn xtau, abg syg kite pun ade..adi putra..fuh, meleleh aku tgk die..hahahah

MaszLaVista said...

alaaa...
mucuk marah x aku x dpt dtg??
die beria nk masak utk aku,.,,
tp aku nye preparation byk x siap lagi..
tu psl kene pegi nilai cr brg jap..

rina is pink is sugitani said...

xpela org nak kawen..
ko xdtg nasib gak, lauk abih..kikikiki