Thursday, October 2, 2008

raye kedue ku

nothing to describe on 2nd day of raya..
just slept at home..hahahaha
cam ari bese..
pakai suar pendek ngn singlet je..
itupun panas gile..berlengas aku arini..

mood nk beraye xde langsung.
so duk umah, tunggu ein dtg, pastu lepak umah nenek...
ayahku tepon dari seberang...huh, indunyeeee..... best sgt..
da ler time tu aku tgh makan, sambal belacan nenek wat sodap gilo.... ceh, terkecur jap air liur aku..hihihi

pastu ein datang, luahkan perasaan kt die jap..
siap gado2 tarik rambut jap, baru die brambush..hahahaah

petang2 tu lepak umah nenek, borak2.. meeting2, makan2...cam2 hal raye ar kuar..
sempat aku beli kepci kt OTK tadi...da bohsan makan renfang, 3 kali aku gi toilet semalam..heeheheh
lembap gile serbis tadi..nasib bukan bulan pose..


maghrib balik umah, men ngn aiman lak..
comel je, die siap tunggu kt luar umah tu time kitorg balik..
tgk tv..
wargh, seda xsedar, da 6 ari aku xjejak kaki kt opis...
cepat tul mase berlalu, same cepat ngn duit aku yg kuar...hahahaha
sok da keje... maleh la plak..
bukan xpuas rayo, cume xpuas nk (rehat kunun, tido je keje ko rina..huhuhuh)
sok balik on time... xkose aku nk wt keje lagi....haahahah

No comments: