Saturday, October 11, 2008

jauh perjalananku.....

otw to alamanda.. jem nak mampos kt mrr2...

nampak x atas tiang tu de pe? tu burung betul tau..bukan main2...buwong flamingo tu..time ni depan zoo negara

sori ntuk adik khairul pasal tggu lame gile..
jalan jem nak mampus, kul 4 gerak, kt kul 6 sampai alamanda..
cian adik die tggu aku..
so jumpe die jap...
sempt gi lepak anw tadi..
jgn mrah ye khairul..
aku xusik pun adik ko tu..hhhahhhaah

abih tu aku trus gerak umah musyuk2, die masak ntuk aku..
cian die ngn laki die kebulo tggu aku..
meacehh...mmuahhhh...

sempat aku singgah cheras, pow epul duit raye...yeyeyye

so ni yg hasil rompakan aku arini...
kuih tebaloi (kuih glemer kt sarawak) 3, 2 akunye, 1 ntuk aceh...nnt raye aji aku pas kat die.
kek lapis cekelat..nak makan ar ni..mesti sodap, paper bag kaler pink..hihih
ngn duit raye epul..

balik tu aku lalu tun razak, xhingin aku lalu mrr2....jem gilak...roadblok pun byk
dari gombak - putrajaya - cheras - ampang - cheras - gombak..huhuhuhhu
mekaseh khairul..lap u...
mekaseh musyuk2...mmuahh

4 comments:

MaszLaVista said...

aku pon terperangkap dlm jem nk mampos tu..bayangkan dr ampang nk ke tmn melati gombak tu lalu mrr2 dr kol 2.45pm smpai kol 4pm??bagero tol..gigil kaki aku dbuatnye dlm kete tuh..

ko gi umah musyuk2??jeles aku..minah tu x jempot aku pon dtg raye umah beliau..cis!!

rina is pink is sugitani said...

ala, aku dtg pun pasal nk amek something kt umah die, klu x aku xsampai gak umah die...kikikik
ok la tu, 1 jam 45 minit..
aku 2 jam tau.....dr wangsa maju nk ke alamanda...huh, nangih ko...eh, ko lagi lame..akunye jauh gak jarak..

MaszLaVista said...

aa...tau pon ko..
ni aku terus demam
mcm kene ujan je, padahal smlm dok dlm kete je..
mybe kete aku demam, jangkit kt aku kot!
kad kawen aku dh smpai ke??

rina is pink is sugitani said...

xdo pon..bile ko pos???
sok2 ade la tu..yeah2.. xsaba nk gi ko kawen....

cett ko ni, ape kene kete ko ngn ko...