Tuesday, October 14, 2008

arini ari selase..aku kene merajinkn diri

tadi pas balik bomba, aku terus ke stor purchasing, nak amek stationeries ngn groceries pantry...
aku kn suke mengabihkn duit kampeni...hihihi
so amek tu singgah stor jap..
Masyaallah...
security ni, barang dorg byk gile....smpai aku nk jalan pun xbleh...
tau la kitorg ni numpang je..
on the left is for safety n on the rite for security..

aku da buat label pun masih nk ltak brg kt tmpt aku..
bengang seh
kotak2 ni tmpt aku letak archieve document..
byk gile..xhingat dunie...
xlarat aku nk jage dokumen ni sume..
kotak milo ujung skali tmpt aku sorok groceries pantri, klu x, bende tu xsampai sebulan, 1 minggu da abih sume..
nasib aku kuruih, bleh jalan celah2 bedah tu..hahahaha.. time ni aku tgh memanjat tangga pink kt dinding tu..hehehe

tgk, tersusun x..??


ecah, ko nmpk x boot kuning tu???wahahahhaha

ni la keje aku...
klu dak2 aku sepahkan, memang kene la dorg..hahahah

korang caye x,aku penah kemas stor ni sorg2 time xde rak ni lagi..gile seh..
brg2 security je byk...
cm nak mati aku kemas aritu...
skang xkose aku..
umah aku pun aku kemas setahun sekali...
aku kn gengster??


da la letih lak nk taip..
gile lak malam ni kang...
weh idong tersumbt ni..berjangkit dr khairul ar ni...huhuhuu

ni hah, dak gengster tu...geram x tgk die???huhuuh

2 comments:

MaszLaVista said...

kalo aku kan pink..
huh, x hingin aku kemas empat seribut cenggitu..
wat gatal idong aku jer..
ko ni kire rajin arr..

rina is pink is sugitani said...

aku pun ikut mood aku gak..
klu da rajintu, sume aku selongkar, tp brg2 dorg tu aku campak je...kekekekek
xkose lak aku nk susun.
janji tmpt aku elok, tersusun...
weh aku pakai mask ler..
bile lagi aku nk abihkan duit dept aku..kikikik
akukn safety..provide brg2 keselamatan