Friday, October 31, 2008

lelaki itu

sungguh xgune..

ape la nak jadi ko ni..
anak da besa panjang..
xmalu ke kene tangkap khalwat?

wahai perempuan, kenape ko yg menjadi racun kepade perempuan juge, kaum sejenismu??
org kampung xseda diri ni..
ni aku nk gi umah mak angkat kt tenggaroh nk baka uma die..
bencik aku tgk..
aku xpenah dgr gosip baik pasal die ni..
ade je bende yg ko xbest ko wat..
memang kepingin glemer ke?
malu keluarga darling ngasri pasal ko..
umur 20 da gedik len macam...



jom rakan2 kite boikot beruk 2 eko ni...



abby, akhirnye..
sie2 pengorbananmu x di hargai si norman yg xgune tu..

15 comments:

Khaisya said...

apo nk jd la ko ni perempuan...kalo iya si norman tu ngorat ko,ko xyah la nk layan gedik..ko sedar la sikit..norman tu hak org...yg si norman tu plak, ko tu dh ado anak tigo...adoi..adoi...
takpo abby..ado lelaki yg akan menyuntingmu..si zeno dh offer td..

Anonymous said...

Oh Abby, aku memang menantikan mu semenjak dari zaman Elite lagik.
Aaahhh... Owhhhh... Caramu & caraku..
Aaahhh... Owhhhh...Tak sama, tak diragu...

GIG, aku suka part Abby rapping

rina is pink is sugitani said...

sy suke abby pasal muke die cam erra..hihihi

die ni pun ganas gak, tu pasal sy suke die..hope die kuat..

Anonymous said...

Aku suka sebab muka dia chinese look kan. Aku lemah sikit bila orang muka chinese look ni. Copot jantung den. Hehehe!

Khaisya said...

suke sbb sore dia sedap..

shafa said...

eh, sape pompuan yg kene gossip tuh...
sian kat abby..
tak silap die tgh pregnant kan..
xpun br bersalin...
laki..laki..apsal mcm ni...!!!

rina is pink is sugitani said...

da branak la kak..tu huh, 3 org da anak dorg.
pempuan tu memey, dolu de belakon jadi gothic kt dalam cite dunia baru, skang cite mahsuri yg die glemer...
dieni anak buah darling, org mersing..

jeno - nasib den japanese look..kekek

Anonymous said...

Mongolia look la, perasan nak Japanese look.. chett.. :p
Tgk macam Altantuya, cun apa?

rina is pink is sugitani said...

wak lu. mongolia...nnt kene bom..hahahaaah

MaszLaVista said...

norman hakim ni bkn ngan memey je die wat hal..
aku tau sgt psl kes kesundalan bolong si norman hakim nie..
hosmet aku keje ngan skop production jd production manager,
norman ni dipendekkan cite mcm jantan sialan je laa..
hensem ke die?? cam hanjeng je...
huh!!!

memey,
ko mmg pompuan kebret!

Kapten Luffy said...

artis jugak ker?

Anonymous said...

Chinese look tu macam ein. ~!@
Oh ein, i lap u! Ekekeke!

rina is pink is sugitani said...

laki ni memang xgune..kene hapuskan dr muke bumi ini

MaszLaVista said...

jeno dh kemarok!!

KiKiHanakO said...

hahaha... tu la pasal kan