Tuesday, October 14, 2008

semlm nye stoli

semalam aku kn cabut awal..
so api indon jemput..bese la, klu ngn api indon...
cam2 tmpt die ajak aku..
so gi carefour..
ade lagi peristiwe duit xcukup..
berlari api indon ke atm..hahahaa
aku rase barang xbyk..tapi over bajet gak..
tapi cian ntuk org sebelum aku tu..
die nye kad kredit declined, xde cash..cancel la dienye barang...
tapi tgk anak2 dienye brg banyak..
klu aku de sen, aku bayakan je..
tapi aku pun kering, tapi memang cian la tgk dorg tu..

so balik tu tringin makan stik.
call nuar security tye die mane pot nk makan stik baik punyo kt keramat..
so die suggest ansar stik kot name die, kat au2..
kan ujan, so aku pun baik oder barli suam ngn black pepper steak...
boleh la...layanzzzz

4 comments:

MaszLaVista said...

aku suke makan western food kt kg baru, bukan yg kt kedai kapal tu..aku pegi kat hr steak house..
fuh!!! kire marbeles laa..

tp marbeles lagi yg kt hartamas square kot...adoi...teringin lak nk makan ciken cop kt ctu..sluuuurrrpppp!!!

rina is pink is sugitani said...

kt mane weh..aku xtau mane lg yg best selain uptown lame..
kt kedai kapal tu kureng la...

aku penah makan kt duta vista, mak aih...shodap gilosss....

MaszLaVista said...

bukan kt kedai kapal, kt hr steak house..sedap gak..tp lg sedap kt hartamas square laa wa ckp lu..
ni aku dlm proses dok pujuok tunang aku banje mkn kt ctu..

rina is pink is sugitani said...

ko ni xelok kuar selalu..tmbh nk dekat tarikh ni...