Thursday, October 2, 2008

raye dolu, raye skang

beze gile..
aku bersyukur aku dapat rase raye lu, wlupun aku xbape nk ingat..
yg aku ingat, byk dapat duit rayo..
beze skang, aku kene kuar duit rayo..

pastu dulu, pagi2 da merayo umah orang, dak2 skang duk umah men game.
game hp pun jadi..
berebut memasing...
n i'm quit surprise, mamat yg 3 tahun kot, tu pun pandai bukak phone nak men game..



mamat khusyuk men game

aku yg tue ni xpandang pun game kt phone, melainkan klu de solitaire, aku layanlah..hehehe

dulu, kitorg respek gile kte org tue..
tapi dak2 skang, mak aih...
ngn org tue pangkat abg2, kakak, disepak2 je pasal xpenuhi kehendak dorg..men game ler..

n last but not least, aku ni de adik perempuan ke?
wth (yeah, da bleh carut..hahha), u as my younger sister tego aku lu?
xkan aku lak nk terhegeh2 tego..
wlupun aku tego muke die (kelupas teruk, tp xcakap pun..) at least i'm still hi at u?
arapkan didikan agama ye byk, kelas arab sume, tapi kakak ko sendiri xrespek, blah la..
sikit aku heran..
tadi aku da asing duit aku sendiri nk bg die, tapi pasal kuang ajarnye budak itu, so that money it's mine..memang ntuk aku enjoy ler..
pasni ko nk ape pun, sikit aku xeran..u can go far away form me..
now, that only i know in my life, i have only brothers, no sister...
ngn si ajib, die da pandai la tego aku, wlupun xmesre sgt pun.. ok ler, still respect me..

pagi2 raye den da nyumpah ko...haahhah
n this raye aku kurang keserian, pasal that only man i love in this world, not with me....
ayah, balik la cepat...
miss u a lot...banyak sangat ni..
dalam phone xpueh, nk manjo2...

klu de bf, tp cam xde..baik aku xyah becinte..same je cam last year.. padahal jalan umah aku die da tau...
cam memang diakdirkan xde jodohkan?hahaahhaha
do i care...lantak ko ler.. pandai ko carik aku, pandai ler ko balik..
sampai bile la raye aku ni bahagie?de bf/ laki kt sobolah?


mase..dulu xlaju..skang,warghhhh..lusa aku da keje..malehnyooooooooo....
nyosa x amek lame lg...gatalkan aku ni?
xpe sok aku tido.. so msg2 xdilayan k?

opss..
tadi call zehan, die cakap dak opis kitorg, meninggal..Innalillah...
suspected denggi? sian erk..pasal nyamuk, hidup merane...
takziah ntuk famili arwah n Sarah...

p/s: khairul.. mencik aku call ko.. asik xdpt je.. wlupun ko xbace arini, aku cume nk lepaskan geram je..hiihi... n now, i'm sastify

No comments: