Thursday, October 2, 2008

oh raye

cam bese..
wlupun aku perempuan tue kt famili ibu, tetap lambat aku bangun..
ni garo2 tengok cite kt tv3..takbir aidilfitri xsilap..
die belakon kt kampung aku ni.. kampung ler gak kan??
iwan pn bangun lambat....
siap balik umah sambung tido...
dalam 5 helai baju betuah tu, mule2 aku nak pakai songket biru, tapi org tu da salah wat..bengang aku..
so aku pakai baju yg aku beli kt TAR...
so pagi2 sume berkumpul umah nenek aku ler cm bese..
raye ni meriah la gak..
pasal mak usu aku de, yg xde pakngah aku..mak long lambat lak.....
selalu tu pas semayang rayo, da gerak gi umah sedare mare berdekatan, tp ni dekat kul 11 baru gerak..
kat umah nenek, cam2 kaler ade..

epit gilo..

fuh, sapo tu??

sume sibuk nk men game..

pakcu ngn makcu yg gilos2..

paksu sapo la ni?

mamat ngn ija keledek

nenek aku yg garang...die xsuke amek gamba..curik2 ni..hihiih

aku ngn api ndon..

ramai lak tetamu pagi2 ni..so sume pun bergaye ler dolu..
rumah petame dituju, umah nek angah, pastu nek bedah...
otw gi raye..jalan kaki k? pusing kampung..ni kitorg satu famili je tau

bace doa oleh my Atuk..

api indon n khairul..

brato salam, duit rayo

sedare duk luar, org luar duk dalam..umah org kaye..

me n keledek

sume brato duit rayo

api indon pun nk nyolit

pastu umah nek semah n my home..


si epit bermantera mende ntah..

me n wawa..dak cute xde gigi

pak itam ngn cikli yg ngalahkan dak2, dorang ni tuka baju lu, pakai suar pendek..

aiman wish rayo kek sumooooooo!!!!

balik sume melepek...hhahhaha

2 comments:

Zilla said...

kenapa aku rasakan ko semakin berisi? memang dah berisi ke atau mata aku yang silap...ekeke

rina is pink is sugitani said...

hahahaha... menciknyeeeeeeee...shume ckp cmtu..nangih la cmni.....huwaaaaaaaaa