Wednesday, October 29, 2008

rabu la

apsal la aku ingt ri ni ari kamis, cis cilanat, lg aku xsangke, nape la 26hb nov ni lmbt sgt...hahaha
khairul disaat ko memonteng dan menunggu gaji msuk, aku da kekeringan dan menghitung ari..
arini aku wt keje masih tahap rajin sehingge xde mase nk up2 entri ni.
bengang ngn gemuk tu..ngn bos lagi..

ish, disaat ini aku trase nk letak surat berenti lak.. padan muke bos aku nnt..hahaha
tapi bile dipirkan utang yg selambak dan kesusahan mendapat keje, aku pendamkan je rase itu..
saba rina, ari itu akan datang jua..

cite balik pasal keje, ni huh, arini mate aku naik bepinau pasal tgk byk sgt no..
kene update PMA, dolu 433 je aku kene cek, skang aku kene cek 486, xmampos aku cek tu sorg2, tambah aku yg gedik cite pasal gf die la, pasal crk dokumen la..ish..goram den..
ni bukti file pma aku, de 2 tau nyah, aku kene cek..wargh, nangih ko..

so ptg aku melarikan diri tgk movie, cite pe..
nexttttttttt

2 comments:

Kapten Luffy said...

si gemuk tu sapa? kita kan satu opis cuma lain department... share2 ler gosip2 hangat ni... ngeh ngeh ngeh

rina is pink is sugitani said...

weh, xtido lagi...adalah...hahaha