Sunday, October 5, 2008

cerite 2 ari

maleh lak 2 ari ni nk taip..hihihi

sabtu, keje ler.
masuk lambt, balik cepat..
pastu destinasi aku ke sir-punk..
so aku dgn gigihnye menaiki tren kesane, pasal kete aku de event lain...
sampai nilai, ein jemput, gi giant jap..
ptg gi umah mas kt bt 4..
bleh lak dak kelas aku dolu2 ade kt situ..si kak ngah..
malu seh, xkenal kawan sendiri..hahahha
nak wt cmno, da mekap dio pun tobal nak mampus, nak lak aku belek org lame2..

abih tu, event kt umah makcik aku ler..eh x, kedai..
makcik aku wt open house kt sano kali ni..
so aku pun layankan je, bese la..
mood xdo nk bramas mesro ngn org,so aku byk duduk je perati org, ekceli bukan perati je, siap wt ketupat ngn bf ein, zack..hihihi

dalm pade tu, geng2 ampang, aku cuak da, kot2 amat ade, nasib xde..
yg de bf lame aku je, ewin, si rabun.. bukan die nmpk pun aku yg membesa ni...

lepak2, makan sikit, tggu api indon smpai, balik..
sempt gak jumpe mak tiri aku, salam die, bg adik tiri aku duit rayo, blah kl...
xbalik umah trus, gi makan stik jap.. ngidam ler plak..hihii
balik umah, sleeping.....

ahad...
ingt nk tido lame, kul 1 da terjage lak..ish, gedik lak mate ni xmo tido..
so bgn, makan..
iwan suh bawak atuk gi umah maklong kt taman putra..
so layankan jeee....

balik umah, ajak keledek gi carefour memule, stok makanan aiman da abih..
last2 aku ke mbo, usha senario..
ok la, lan pet pet the best..aku memang suke tgk ie dari dolu..
ade incident lak time nak masuk tu...
aku beli waffle, dorg xbg bwk masuk..siot je..
ish, xtau ke aku penah bwk ayam goreng masuk situ..huhuhuhu

so balik singgah tesco, sempat aku rembat gelang leher ntuk aiman, de loceng..hihihi
yg paling aku benci gi tesco satu je, harge die xpenah update, lagipun barang die banyak mahal dr murah, choice pun xbyk, tapi pasal da lambat, singgah je la...
balik, bg aiman makan, kemas bilik, mandi..nk tido...niteeeeeeeee....

2 comments:

MaszLaVista said...

raya ko berjalan je ek..aku dok melepet kt umah xde bende nk buat!!
dh smpi mbo x reti lagik ko nk singgah umah aku??? smpai ati ko..

rina is pink is sugitani said...

aku pakai suar pendek je semalam, cmno nk singgah?hihihi