Tuesday, November 18, 2008

ala menciknye aku

si AO sengal tu da berambus...
so aku kene masuk facilities meeting.. mencik la..
aku baru nk mengular secare besar2an...sian aku...

huh, tgk ym pempuan ni kt kak lien.. siot je, kutuk aku..

kalau type2 malas mcm rina tu boleh laa duk tmpt saya

saya suh ubah calculation dlm excel pun leh jawab dgn statement ----- 'sorry saya tak tahu ape2' --- aduiiiaiii failed betollah
bad image to facilities division
tapi takpela kan.. kalau leh se geng ngan kak lien, why not..


wargh, suke ati die kutuk aku.. da keje ko, buat ape aku nk wat...
gaji ko mahal dr aku, ko wat je la... lagipun tu bukan bidang keje aku..
so sori la..
aku nk wat keje org lain..

skg ni aku akan bz pagi2 ngn petang postostat BEO kt sume dept...
klu aku xde tu,aku gi wat keje kt level 2 tau.. so duk diam2 ea..


ni ein xkonfirm lg ngn aku nk date ke x tghari ni...

ok ar, nk naik atas, meeting..daaaaaaa

6 comments:

MaszLaVista said...

kuang ajor tol pompuan tuh..
kasi bom itu bitch!!

Anonymous said...

Akakaka. Keyword bad image tu yang tak tahan tuu... perghh!
Soba yo la

TashadeNatasha said...

siot jek,

sabo..
tarik nafas,

rina is pink is sugitani said...

denoso - siotkan? aku xckp die pape pun.. bos aku siap kutuk dienye skill komputer ntah pape...aku gak yg kene settle pas tu

jeno - xpe la..bos sy kenal sy cmno..

sha - nasib kak lien bg pas die da berenti weh, klu x,aku ganyang mulut pempuan tu

Kapten Luffy said...

ko nak mengular yer... jom sama2

rina is pink is sugitani said...

wak lu... gwe byk keje ni...