Friday, November 14, 2008

nk share petue lagi ni

nk ilangkan parut..
kan kegatalan aku melande kembali..
so nak ilangkan parut dgn mudah dan berkesan..

beli gambir kt kedai mamak ke, xkisah la..
gambir yg dorg mkn ngn sirih tau..
gambir sawak tu aku aku xtau ler, same ke x...huhuhuh
kite tumbuk halus gambir itu..
amek secukup rase, campo air panas dan sapu kt bahagian parut yg merah tu..

gambir yg telah dihancurkan bercampo air panas...

mean parut baru la.. klu parut lame tu jgn nak berangan la ye...
sapu la malam2 sebelum tido..
smpai la xde kesan parut lagi..
sok bgn br basuh..
kesan die, mungkin panas sikit, dan jgn lupe alas tmpt tido korg, kang berabuk jgn salahkan aku lak..
ni rupe kaki aku setelah digambir..

3 comments:

Khaisya said...

lupa gmbir tu pn aku xtau...huhuhu..gambir swak aku tau..yg dlm packet kecik tu..sape2 nk order sila call aku..

rina is pink is sugitani said...

aku xtau function die same ke x?

Khaisya said...

gmbir swak function dia lain..lebih kpd tenaga batin utk lelaki...eh..aku ni memandai je..