Monday, November 3, 2008

jeles aku

bile tgk dept lain kt opis aku cam rapat je, cam satu famili..
tapi bile de issue kecik yg bebangkit sume tu dilupekan..
ape la kan..
ingat manusia ni perfect ke?
sume yg kite nk dorang bleh wat, don't expect people like u lah...

aku selalu cakap, kawan2 kerja, is always kawan2 kerja..
jangan bawak balik umah, itu la jadinye bile issue...
klu da sekepale tu xpe gak, tapi bile bedepan ngn org yg jilat bos bukan main lagi, memang xde yg best..
especially bile kite lagi pandai, teror dari die..
dapat lak bos yg dgr je cakap die, memang abihla dunie..

korg jangan xtau, aku ni even keje da kt dept aku 3 tahun, xpenah sekali pun aku beraye umsh bos aku, gi umah bos aku pun sekali je...
bos pun aku xpi, inikan org lain...
jgn arap ler..
dept lain xyah cite ar..
kire zehan je yg 1 kepale ngn aku.
klu die xmasuk hr, aku pun xkenal die...

so untuk korg yg selalu mengagungkan opis, opismate, jangan la taruh 100% kt dorg, cuz kite xtau dorg ni bleh wt ape ngn kite..
klu korg pegi dr kampeni tu, seari je dorg ingtkan korg, tp ari2 lain sudah diganti org baru, make tiade lagi ingatan untukmu..
even kite baik cmne pun, xreti tolak wat keje, telan je ape org bagi, pentingkan keperluan korg dolu...
keje korg..
orang lain boleh blah..
itu ape yg selalu aku praktikkan..
pedulik ape aku, korg nk cakap aku skandal ngn bos aku, aku xeran, aku xhingin pun..
janji bos aku tau keje aku..
cukup la kan...

so be careful...
kawan komputer, kawan komputer..
byk jugaK YG bleh masuk kepale ngn aku, so aku go on je kawan dalam phone gak, n jumpe kt luar..
tapi once die buat aku xsuke, abih la ko..GOODBYE!!!!

kawan opis always kawan opis jugek..
tiade sape dapat jadi kekasih aku kt tmpt opis...

kawan poli/sekolah/watsoever u always a frenz to me...

aku bleh siyes klu korang siyes,
dan aku juge bleh gile klu korg gilerrrrrrrrrr

11 comments:

Unknown said...

kawan opis ku salu wat aku sakit ati.. huhuhuuu....

tapi tu la..kwn tu ramai ..yg betul2 kwn tu ssh nk carik..satu dlm sejuta..

kwn cyber pon ramai..sume sewel2 belaka..lagik2 org yg name rina is pink ni..kui3

MaszLaVista said...

aku pon rase ape yg ko rase..
dan pegangan aku same ngan ko..
kwn tmpt keje is kwn tmpt keje
sorng pon aku xkn listkn jd besfren aku..
aku dh ade pengalaman cam siyal dgn opismet nih..

kwn2 cyber aku mmg giler2..
sbb aku pilih kawan yg otak same ngan aku jer..
so tada hal nk borak ape pon ngan aku..
sbb aku jenis hardcore, who's care??
i dun giv a damn wut a ppl say ok!!

cit..ter emmo lak..

rina is pink is sugitani said...

tu la, kawan komputer ramai lak sekepale, tapi duk nun, jauh kt ulu sane, jb ngn sawak ngn pj ngn ampang..kakakaka
gombak xde kawan..hahahah

SiFaDi said...

huhuhu..
aku lak kwn opis je la yg aku ada..
tp yg betul2 ngam laa.. yg masuk ngan aku je..aku rapat ngan diorg..

yg x ngam..setakat kwn keje je laa.. buat cra x ngam.. ekeke..

kwn komputer aku.. huhuhu..
x de la ramai..tp setakat ni semua ok2.. hikss...

MaszLaVista said...

bg aku laa kan..
kwn keje ni diorng mcm tunggu mase je nk tikam kite..
padahal klu time gossip, kemain lg diorng pon sibuk bergossip,
pastu buat2 cam xtau pape..
huh!!
aku mencik org cmni..

kwn2 cyber best sbb kwn2 jenis cmni fikirkan keseronokan dlm berkawan..sbb otak dh byk terbeban ngadap mslh kengkawan yg talam nih!

rina is pink is sugitani said...

tau xpe..kawan komputer lagi best dr mentaliti dak2 opis ni...

Khaisya said...

rina yg ku syg..adakah aku kwn komputer ko yg best tu?ekekeke..(baik ko ngaku.)
mmg btl..kwn kt opis mg byk yg mnyakitkan ati..yg tikam kita dr belakang..tp aku nye stail..keje siap..bos puas ati..tu je..lain2 aku x amik post..kui3!!...

rina is pink is sugitani said...

aku rase kt sawak de 2 org je aku kenal, eh x temasuk dak opis aku yg lamo..kikiki

ko same cam aku..
aku xpenah amek pot yg lain..
cume klu de kematian, kenduri umah dorg, klu berkesempatan, akan ku kunjung tiba juga kerumah kenalan opisku..

Khaisya said...

tu la kan..yg penting kita enjoy!!!!..yuk berdansa..!!wakakaka

MaszLaVista said...

adekah aku kwn cyber ko yg best yg berade di ampang tuh??

rina is pink is sugitani said...

ye ar, klu ko duk gombak lg bleh kite main tenteng selalu..