Thursday, November 13, 2008

ein lagi

sori sis, just share the stori with others...

how to start erk..
hmmm..........

ein ni berkenalan ngn zack..
dalam mase same die rapat ngn tank, zacknye kazen..

zack ni pade aku, memang hemsem la jugak, tapi sensitif nk mampos..
aku kan melaser je, so die xsuke la jumpe aku..
bese la, klu nk jadi sepupu kitorg, kene la rock, tahan lasak, ganas cm kitorg..

so aku ni xde la rapat sgt ngn zack ni berbanding bf2 ein sebelum ni cam arwah wani ngn ayie..

back to zack stori, ein cite kt aku, zack ni de gepren, gepren die studi kt oversea. time gepren die kt sane, dorg lost contact, so bile balik sini, die crk la zack balik, disebabkan famili dorg rapat, so dorg ditunangkan..
bak kate zack kt ein, die xsuke la tunang die tu, pasal xingt die time studi kt luar sane..
so dalam mase yg same, zack ngn ein still berhubung, cam couple2 yg lain, tapi die still de hubungan ngn tunang die..
ein cite kt aku, zack ni rajin turun kt bagan tu, gi seremban, lepak ngn die, daten selalu, so die xsangke la zack ni akan tinggalkan die skang ni..

after all the things, there something happen, xtau la sape yg bocorkan rahsie dorg ni kat tunang zack..
kitorg syak si tank, pasal tank ni memang de ati kt ein.. tank ni da la mok cam tong drum..hahahha
ein rejek die..
lagipun xkn ein nk gi kt tank lepas da becinte ngn zack..
dgr kate zack ngn tank xbaik, tapi xtau la kan.. name je dorg ni kazen, klu dorg nk tipu pun, ein xkn tau, rumah dorg da la sebelah menyebelah..
so bile tunang zack ni tau pasal ein, n ade lagi perempuan lain yg zack layan, kantoi la kan, tunang zack call ein..
mule2 ok, then start ngn maki2an..
ein ni memang lembut gile, muke je ganas, tapi ati lembut nk mampos.
tiap kali call, mesti nangih.
i'm juz fed up, why she need waste the tear untuk jantan xgune tu..

after a week kantoi, zack ajak ein jumpe (ekceli baru2 ni), dan pujuk ein suh cakap ngn tunang die, ape yg ein cakap tu sume tipu..
wat the fuck..
die kesian kt ein je, tu pasal die layan ein..
aku bengang bile org wat cmni kt ein..
ape yg laki ni pikir erk..

memule die ckp die tunang terpakse, pasal keluarge suh..
pastu die xbleh bangkang cakap mak die, end of the day, lain lak cite, pasal simpati ngn ein..
weh sepupu aku tu bukan xde rupe la..
xkn org cam ko zack sial, besepah die bleh carik..

ein ni pun kekadang bangang gak, still harap kat die.
selalu ngadu kt aku, bile aku suh putuskan, sok2 tu aku tau da baik balik.
die ni memang degil, so aku nk ckp pe lagi..
choice in your hand..

to my kazen,
ein, u shud know who love u more n more..
why juz u accept people near u..
all in your hand, dear..
hope u been strong n strength..

syg arwah wani pergi dolu, klu x, mesti ein da kawen, bahgie.. banak lu..
al fatihah ntuk arwah..

p/s: zack ni memang name yg setan kan.. kan.. kan khairul??kikiki

5 comments:

Anonymous said...

Ein.. Ein...

Apsal dah macam something wrong je dengan orag nama Zack ni? Huhu.
Oops, sori kebetulan je kot.

Jangan risau Ein, abang ado. Muko hensem macam selipar Jopun. Wakakaka!

rina is pink is sugitani said...

hahah.. tau xpo...

cett, abg kunun...goliden..hahahaa

Anonymous said...

Iyo lah, namo abang bukan Zack tau, cumo dopan jo ado huruf Z. Tapi ah salu yang namo zack ni bukan namo botul pon
Nyamar yoo...

Khaisya said...

namo zack tu mmg...eeeeii...

rina is pink is sugitani said...

hahahahahaa..kairul.. aku nk gelak guling2 ni..haahhaah

oo ye ke..maybe kot..xtau la name zack jantan xguno tu apo..