Friday, November 28, 2008

ngantuk la weh

i'm in the opis now..
ngantuk lA plak wt keje ni.. tp filling aku xusik lg ni..
sat naaa..
nk minum jap..
pastu br aku nk wat keje..

aman sikit dunie aku..
nasib AM aku tu xde, so xde la aku dipakse makan arini...

hahaha

tadi aku gi isetan..
so terlabur ar duit kt sane..
dpt due helai tshirt bodoh, ngn selipar mj phosis..
aku da lame apak imj phosis ni..
die best, ringan gile..
tahan lame dan seswai ngn kaki aku..
dpt 20persen td, so aku beli due, 1 ntuk mak aku..
suke noo tibai slipa aku..
baikkan aku beli slipa ntuk mak aku?
untung mak aku dpt aku..hahaha
ntuk api indon xtau la, bg duit je la..cett, ko rina..
cam byk sen je lagi..
jap. korek tabung..

aku masuk guess tadi xde sorg pun lyn..
siot je..
mentang2 aku pakai baju keje, sume ingt aku xde duit..
berkepuk la weh....
aku da abihkan kt isetan..
baju da la xlawe mane pun skang..

4 comments:

Kapten Luffy said...

bodo punya penjual guess tu. ingat pakai lawa2 jer ada duit ker?

Khaisya said...

mcm tu erk..biasanye yg pakai lawa tu xde duit..poket kering..biorkan rina..yg penting enjoy..hahaha

MaszLaVista said...

aku dulu time keje pavilion pon pernah kene cmtu gak..
pakai bj keje je, then gi masok bonia. BONIA oke, bukan BONITA..die nye selmen punye laa bapak sombong..
ape ko hengat aku xde duit ker??
BERKEPOK LAA WEI..

rina is pink is sugitani said...

zali - mentaliti melayu bodoh memang cmtu... ilang mood aku nk shopping tau

kerul - tau xpe.. ntah2 yg dorg pakai tu xorikan?hahhah

denoso - weh tu baru bonia. da nk eksen erk dorg tu... tu la pasal.... baik gi padini...
reramai wish, selamat dtg..
pastu nk blk sume ckp tq...comel je...