Friday, November 14, 2008

pasan x aku xde ptg tadi,

aku kene jage dak sakit pewut..
anak buah kak lien..
sakit sesungut..

untung sape dpt aku, sesungut bese2 je, xde sakit teruk pun..kikiki

so inilah first aid room opis aku, dibawah pentadbiran dept aku ler...hihihhi
ekceli, aku ni bleh dikire bape kali naik atas ni..
wheelchair yg ramai, nk race?

aku xpenah lg tido katil spital, best x?

nk CPR x?

ni budak sakit tu...

disaat aku nk interprame


petang lak de indoor games activities... bese la, congkak, tutup botol, fussball erk, pool,dart, carom, batu seremban.. aku jage monopoli..
so aku pggl je sape nk men, cukup 4 org, tutup kedai..whahahaha
dengkikan..xkose aku nk kire ramai2...
abih je, aku abihkan beskut kt luar..xsempt nk makan sandwic byk2..

di saat makcik zehan bermain pool..
terkangkang2 ko..hahahahah


lame aku xmen pool la.. ramai sgt kt recreation room tu.. i segan la..huhuhu

weh zali, lu mane.. cuti lg ke?anti sosial tul, xmo join aktiviti kt opis...sungguh x lanun

8 comments:

Kapten Luffy said...

itu zehan mcm pakar jer... hahaha

rina is pink is sugitani said...

blah ar lu xde ri ni.. tunjuk ar klu teror..

Anonymous said...

Bestnya keje kat sini. Ada meja pool semua.
Ada keje kosong lagi tak? Huhu

rina is pink is sugitani said...

sy rase hotel2 pun de pool gak untuk staf.. mandarin ade 3 xsilap...

Flaren's World said...

bestla opis ko..smua ade.perghhh..

Anonymous said...

Masalahnya aku bukan keje hotel. Keje gomen je. Nak kena cakap kat PM ni nanti, semua jabatan gomen kena sediakan meja pool untuk satu department

MaszLaVista said...

pink,
kaki aku skt pink..
terseliuh..meh pinjam ko punye wheelchair 1 bley?

rina is pink is sugitani said...

shifott- ko masuk opis aku, ko tau la best xbest

jeno - ade sy kesah..whaahha

denoso - amek la.. nak bape?