Friday, November 28, 2008

rina gengster

tadi aku gado ngn org pasal mesin potostat..

arini byk gile keje.
tadi pun BEO bapak banyak..
so aku pun buat ler terus..

pastu die nk pototstat ic visitor yg dtg, ala dak2 parttime la..
ko tggu la smpai keje aku siap..
apsal nk tengking2 aku lak..
memang aku menjawab je..
mampos la de org ke dak..
aku buat keje ni bukan ntuk dept aku je, 1 facilities tau..

suh je la budak tu tggu..
mampos ko la...

xsilap aku penah gado gak ngn jantan ni pasal mesin potostat la..
aku pun lupe.. hanjen luu

aku lapa ar..
sedari kul 11.30 smpai skg aku xbergerak dr kusi aku ni..
da cm de gam kt sini..

mr chen bg cek suh bank in pun aku xpi lg..
isetan da pggl pun aku xsampai lg ni..
gile la rina..

tp keje excellent..
most important work done..
yeyeyee
tggl filing2 bodoh ni je aku nk settlekan..
nangih weh, serabut aku tgk ketas2 atas meje ni..

sori guys, sape yg sempt ku lyn, aku lyn ler..
xsempt tu tgguuuuuuuu....