Monday, November 17, 2008

zaman skolahku

aku dolu kt skolah, xpenah la kene warning letter..
takat kene tulih name je, tudung pendek..
padahal aku xpotong pun, beli2 je da cmtu rupe..
cikgu karimah dengki ngn aku...
tp yg malu die tego kain aku yg terbelah...hihihi
dA lER dr form 3 aku pakai, mane xberbulu ujung tu,semat pe?kikikikik..
pastu time tu lak terkoyak, so nmpk cm terbelah la..hahah

it was when i'm in form 3..
form 4 aku baik la..aktif ngn cam2 persatuan.. gile kose org kate..hahhaa
cume sukan2 je aku xinvolve lgsg..heehehe
time tu aktif ngn silat lincah, kadet trafik, persatuan geografi, Persatuan BI (po namo dio munie, aku lupe ar), lg ape ntah.. aku lupe da..ooh, kitorg time tu jugak involve ngn opening ceremony for Sukan Sea...
itam legam sume org asik bejemo je...
time tu yg tul2 aku aktif silat ngn geog la, pasal smpai form 5.
siap jadi bendahari kelab geog lagi.. 2 tahun beturut2 tau
aku br tringat time form 4 la, kitorg masuk pertandingan kutip brg2 recylce kt dataran merdeka time merdeka, dengan kru group dgn maxis.. yg jadi leader aku time tu juliana banos..
comel gile die tu...
pastu gi FRIM (tmpt maya karin kawen tu), masuk utan... best gile siot..

time ni bemalam kt sekolah, gi camping kt frim, ntah bape kali..
join kawat padahal aku benci sgt bende ni... tp bangge siot pakai baju kadet trafik, time tu xde skolah kt area gombak de kadet trafik..kitorg je...cun..
form 5 aku dak kurang join, tapi sempt lagi aku gi menuntut ilmu ngn Mahaguru Omar Din...
sakit dado den kono tumbuk..
pastu baju silat ilang, trus aku xaktif da..hihihih
selain tu yg aku ingt time sejarah asik muke aku kene halau, pasal fail exam..
so ni muke kitorg time susun meje nk spm.. xgoyang langsungkan.. munie.. opp!!

ni ngn dak2 laki kelas.. munie, ko ni ade je...

bersame2 scooter aku sebelum kaler pink.. weh munie.. ko gi men jauh2...hehehe


selepas dpt result spm yg agak kurg membanggekan aku(sejarah 4 ye zie) , so aku pun menyambung ke form 6.. tu pun atas desakan munie ngn kak ngah, klu x, xhingin aku blk skolah..but now i miss school time..syok.xyah pening2, duit xde...
aku masuk form 6 ni, dan wat cam skolah tu bapak ana yg punya.. sesuke ati masuk..so bile dpt tawaran poli, aku tye la kt cikgu kesygn aku, ape munie name cikgu geog kite..hihih..aku lupe lak cikgu yg cun tu...
die xbagi,die suh aku smbg form 6, tp aku kn degil..akhirnye aku menyahut panggilan poli...
lagi nakal aku duk jauh dr makpak ni...
so ni la gamba time orientasi form 6.. cian aku kene buli ngn 6 atas...

p/s: korg crk la aku kt mane klu korg teror..hahahah

7 comments:

Kapten Luffy said...

kirim salam rindu dengan rakan sekelas kita yer. aku kan ketua kelas ko dulu. ingat tak?

rina is pink is sugitani said...

bile mase..dak kelas wa sume hemsem2..lu xhemsem pun

SiFaDi said...

erk,..
nape nk kena ckp sej ko dpt 4..
aku sekeh kang..
aku tau la.. hukhukhuk..
aku dpt 7 jerk..
sekeh gak dak ni..
eh tp aku x pnh halau tau..
kui3..siap tido2 lg dlm kelas..

rina is pink is sugitani said...

weh sejarah aku lgsg xbukak buku taw..hihihi

saje je nk gitau hang..hahahaha

MaszLaVista said...

sejarah aku dapat A2..
(sambil menabik dada)
kekekeke ;p

pink, aku x dpt kenal pasti yg mane 1 ko..

rina is pink is sugitani said...

hahaha.. mane ko xcukup gadang lagi weh... opss... ckp minang lak...

rina is pink is sugitani said...

lupe.. aku sejarah xpenah bace tau..kiik