Thursday, November 27, 2008

arini keje aku

nak cek filling je..

semlam aku da settlekan sume procedure..
silalat tu die bleh draftkan dokumen dlm paradigm (korg tau xmende ni?),pastu xbukak dokumen change request..
da ler aku gado lu ngn kak anis..eh x..die yg tibe2 emo ngn aku..
ni aku tego pun pasal keje..

pegi kt die ade bau, adeh xtahan la..
idung aku ni sensitip..
kembang kempis idungku menahan bau..
ala, bau yg kain lame tersimpan campo peluh kot..
xshuker la..

weh, ntuk xtau. kt opis aku ni de cam2 system..

1)paradigm - sistem untuk documentation, paper less ler kekonon.. green globe la katekan..hampeh..print gak..aku expert ni..tp leceh gile..more to FOQESH.. ISO punye things la..
2)pinnacle - untuk kite raise pengaduan kerosakan teknikal, mekanikal..mentenen la
3)tms - ni ot, hr nye la..wlupun de softcopy ni, hard copy tetap nk gak..manade paperless
4)ebms - kt sini ntuk event, raise purchase request.. event 2015 aku da bleh tgk tau

akan dtg, automate - untuk training lak..adeh...bykkan?

so audit 1 - 2 disember..
tu yg bz nk mampos disamping melayan kerenah bos aku yg gedik tu..

3 comments:

Kapten Luffy said...

selamat bekerja lah yer

MaszLaVista said...

adoi..
mcm x faham je aku ngan keje2 ko tuh

rina is pink is sugitani said...

zali - ko pun

denoso - tu ler.. org baru yg masuk mesti pening..bapak byk sistem tau... bleh nangih tau cmni..hhahaha