Tuesday, November 25, 2008

nape cam kureng je sate ni?

harini aku temankan pakcik jeno memenuhi nafsu makannye..
die ngidam sate kajang lak, so kt taman melati de satu.
kitorg pun gi situ....
skuad arini ialah jeno, aku ngn keledek...hihihi
keledek arini kemalu2an, ntah pasal ape..
selalunye beliau xbersikap begini...
make jeno menjadi juare makan arini...
tempt sempit, crowded gile..
order 15 ayam, 5 perut, 5 daging, yg dtg 10 ayam, 5 perut, 5 dg.missing 5...smbal die mabeles

the missing sate..hihi


food kureng.. air AKU da mintk kurg manih, gile manih gak die bg..
sate die sejuk weh..
ntah bilenye sate die bg...siot je..
best lg gi awan besar atau kt kajang sendiri...
so korg silelah blacklist sate kajang samuri kt tmn melati...

time kasih jeno.. lenkali ngidam lagi tau...hahahhaah

p/s: agak2 aku kene saman dak ngn haji samuri ni kate sate die xbest...

6 comments:

Anonymous said...

Next time takmo makan situ lagi. Jamu sate sejuk.
Diorang ingat aku ni ayam ke.. Ehehe!

Makan sate kat Cheras lagi sedap & panas-panas

Kesimpulan, Sate Samuri is overrated!

rina is pink is sugitani said...

tu ler..kan2.tp abihkan sate td..
sy xsuke membazir..wahahaha

MaszLaVista said...

sate kt depan menara celcom pon sedap gak..
kt tmn kosas ampang ade 1 kedai sate marbeles!

rina is pink is sugitani said...

kt celcom tu, dolu ari2 aku gi mkn ler..
ala yg semlm aku dok cite ko pade zaman aku single kejap tu..hahhahah

kt ampang bos aku ckp de satu...sate yahya erk?

aku selalu gi kt cheras, kt jln peel tu

MaszLaVista said...

oooo..kire ko deting mkn sate laa hek ngan "tut"..kekekekeke ;p
kt ampang kt area bukit indah, 1 day kite try mkn kt ctu nak ramai2?

kt jln peel aku x pernah rase lagik!

rina is pink is sugitani said...

k..ko payung ye perantin xkaye..hahahaha
ok ar kt jln peel tu..