Tuesday, November 18, 2008

denoso da pandai main tag2

1. Aku sangat laa tak mesra dengan cicak
- aku geli tgk kulit die tu..erk.... klu cicak tu memang aku larik dolu..

2. Aku suka kalerful la
- bukan setakat kalerful, tp yg pastinye mate aku akan cepat menangkap kaler biru.. aku kan romantis dialam fantasia. aku makan cekelat m&m ngn ferrero ngn black cekelat je.. yg lain, i xshuke.. aku kurg sikit manis2 ni


3. Aku suka lelaki tinggi ngn badan tough..
- nanti tawen die bleh dukung aku..waahahahah.. aku kn manje

4. Aku suka membaca
- same cm denoso.. aku pun gile membace.. ekceli aku pandai bace dajah 2.. lepas pandai bace tu la aku rajin membace... especially buku sains.. tu sains aku agak teror sikit kot..hehehe

5. Aku banyak koleksi resit
- bahan hasil belian aku.....hahahaha... da penuh, aku xwat lagi pembaptisan resit2 yg xyah disimpan.. i'm not girlish, so aku xde patung cm denoso..heheheeh

6. Aku seorang gedik yg best
- bak kate adik aku, hangin bile org usik aku time aku bad mood dan aku senang je nk sejuk balik klu kene carenye

7. Aku sayang tucen aku, aiman
- Aku kenal dia nak masok 4 bulan..hahahahah.. kucing gile, tp aku lg indu kt bobbina aku... si cute tu.... die sakit time tu aku xkaye cm skang..hihihi

8 - aku nk tag, ntah.. sape rajin dipersilekan buat..especially my frenz yg de dlm list

4 comments:

MaszLaVista said...

weh mane aci ko gune point aku..
ko kene describe 7 things bout urself laa..

cit!!

SiFaDi said...

er..aku x paham..

Anonymous said...

Menangkap kaler biru? Iskk..
Bahaya tu dik
Jangan buat main blue-blue ni

rina is pink is sugitani said...

denoso - ala, aku maleh la nk pikir..aku tiru je format ko...kikiki.. boleh la link, kite share

zie - xpaham sudah

zeno - huh...best pe.. i like blue