Monday, November 24, 2008

wargh arini aku kebizian lg

aku ingt last week je nitemare, ari ni pun same je bz..
siot je...
ye la nk audit, barula kalut sume..
surveilance audit 1 -2 disember ni.. bohsan la aku
ish,aku pun same gak..hihih...
nk update dokumen2 sume..
hope aku dikurniakan kerajinan terlampau..

korg tau x, bos aku kul 7.40 sibuk call aku..
aku ingt mende lA..
rupe2nye pasal AM baru aku tu ler...
ya Ampun. bos aku nape la kalut semacam..
kete org tu rosak kt kl sentral..
aku rase bos aku yg cm cipanzi..
ade ke nk suh aku jemput..
wat tf?
org tu da smpai kl sentral, naik je la tren, pehal nk susahkan aku.
adeke die suh aku drive kete die gi sane..
ish, xkose aku..
aku ckp je la, aku xpandai bwk auto..selamat i...
mentang2 la baru, bukan men lg die cemolot...
nyampas tul aku ngn bos aku...
takut sgt org curik AM die..hek eleh..

7.40 tu aku br nk grak dr rumah..kikikiki
supirku bleh makan nasik goreng dgn terhegeh2nye...

td AM baru nmpk aku bukak blog ni, mintk link,aku kencen aku xupdate..
mampuih kang, da ler keje aku maki bos aje..hhahhaha
so aku bg die add fesbuk aku je..
yg len aku xmo bg..kikiki
gilos korg..hiih

skg ni aku tahap kebulo ni..
bapak lapa ni..
nk blk, nk makannnnnnnnnnnnnnnnnnnn.............

11 comments:

TashadeNatasha said...

abes la ko.hehe

rina is pink is sugitani said...

sha - jahat ko ni..aku da settle kan sume..cume nk finalise je

TashadeNatasha said...

hehe.aku mmg jht.ko bru tau ekk.
ala bt slow2.aku ni pn xblik2 lg ni.

rina is pink is sugitani said...

aku lapo ar weh.. nk mkn ni..
ni opis aku bpk beku...
da xbleh nk wt keje ni...hihihi

Anonymous said...

Ha tu la... lain kali nak kutuk bos. Cakap depan-depan.
Jangan tulis dalam blog. Hehe

rina is pink is sugitani said...

kang sy ckp depan2, xkene surat warninglak..xkose.. so tmpt slamat nk kutuk2, dlm blog ler

MaszLaVista said...

bg cni nombor AM ko,
aku de hal nk diskas dgn die sket nih!

Kapten Luffy said...

ko memang pekerja serba boleh!

rina is pink is sugitani said...

denoso - boleh blah...kikkikik

zali - wak lu....kuli batak weh

MaszLaVista said...

bagi laa pink no fon AM ko tuh..
aku bkn ape, aku nk bg tau ko ni rajin ngelat tgk wyg jer..
eh silap, aku nk bgtau die yg ko ni pekerja yg berdedikasi jer..

rina is pink is sugitani said...

wak lu ar...xkose aku nk bg kt ko..
bek ko bg no kamal je..larikkkkkkkkkkk