Friday, November 21, 2008

stori for the day

aku arini kebizian...

bz sangat...sori ok, xsempt nk wt lawatan kerumah korg..

adakah aku ni terlalu baik atau diperhambekan?
firstly - asst mgr baru masuk rini..
so aku kene bwk die gi klinik..
zaman aku dolu2 aku gi sorg2 je..
pastu sok aku kene pikap xray film die kt ampang park, pastu anta kt bangunan lembaga getah..
so arini sume tego aku penat, aku ckp je la..
sume cakap argh, ngade la die tu..
pastu barula aku trase sesal tolong die..
tp tau la bos aku yg cm cilanat tu.

aku xeran la sgt, sape2 masuk pun, keje aku tetap same..
betambah lagi ade...
so hope AO baru cepat masuk..
aku letih ar nk wt 2 kali keje.
memang ar aku sukerele, tp klu aku xwat, sape yg nak wat?
cian ar kak lien, die kt asset tu kekdg xterkawal, how to control 5 dept..?
put, pregnant..
su tu baru lagi..
so tinggal aku ler..

tadi PA kepade GM aku tye aku, nape aku xnaik atas, mean jadi AO ler..
aku ni kan peramah, sume org aku tego..
so aku jwb ler, dulu da try, tp xdpt..
pasal xtau wt contract, pastu annie bleh jawab, xtau blaja lor...
pastu kitorg gelak2..hahaha
die pesan, xpe la.. nnt klu ade, die pggl, baru naik la..
klu tu duk diam2 je kt bwh tu..
ngadap la muke bos aku yg xhemsem tu, gatal semedang..
luckily aku staff die..

korg nk tau x, dr ari selase sampai rini aku blk kul 9 atau 10, dan ari2 aku tido kul 1..
bile badan letih sgt, cmni ler jadi..
ni pun nk kul 1, aku nk tidoler..
letih ni..
ngadap sok lagi...

hope sinar itu ade untukku..
nite allllllllll!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

Kapten Luffy said...

sinar apa? sinar harian ker?

rina is pink is sugitani said...

sinar waklu..hahahaha

MaszLaVista said...

bese arr tu pink..
name pon keje kan...
tunggu bile kite kayo, kite bukak kampeni same2
pastu kite dera lak org bawahan kite..
kekekekek...
ko OT tiap2 ari..
mesti gaji masyuk nye...
leh banje aku nasi ayam mencongkam

rina is pink is sugitani said...

takat mancongkam xde hal la...hihihihi
si jeno pun sebuk nk gi mancongkam la..
weh, jom gi bagan lalang, 29hb..

MaszLaVista said...

ujung bln ni ker..?
aku pas2 kawen ni sen kegersangan laa..

rina is pink is sugitani said...

29 ler denoso.. ko sediekan duit minyakje, mkn tanggung..ntuk ko spesel la sikit.. air kosong xde gule ngn nasi lemak xde telo..hahaahha

Khaisya said...

ciaN ko rina..semasa ditalian smlm kedengaran suaramu yg keletihan..hiks..ko baru smpai umah,aku dh berselimut utk tido..tp xpe..ujung masyukkkk...banje aku mkn kepsi...

rina is pink is sugitani said...

nasib ko cian kt aku kerul...