Wednesday, November 5, 2008

korg tau x

pasal semalam aku online ym, satu ari aku xwat keje...

cett, kat situ jugak ramai kate aku da mampus dialam maya, ye ar, berape kerat je yg tau aku de blog, masuk blog lahanat aku ni..

wat eva, blog ni da jadi my favourite place forever..
xbleh idop aku klu x jengah kt sini..
syg sama kamu, wahai blogku...

aku pun da pencen forum..
kununnye, padahal aku mengganas kat cari ngn madu aku...kan link kan..
lapzzz u...
sekati aku je gune name ko erk link..

jgn marah tau link..
klu ko marah, nnt aku takut nk daten ngn ko...kikiki

9 comments:

Anonymous said...

Lepak CARI ke sekarang? best tak sana?

rina is pink is sugitani said...

xde la, dak2 sane cm bangang..apo lagi, gwe mengganas kt gosip ar..kikiki...

PaNcAk3 said...

wakaka..
siot je

rina is pink is sugitani said...

aku saje link, lame da xde cite pasal kemaduan kite...hahaha

PaNcAk3 said...

tau xpe link..
skang kite up sket r kemaduan kite..haha

rina is pink is sugitani said...

nnt aku cite pasal kemaduan kite bermule..aku pun da lupe cmne kite bemadu link..hhahaha

SiFaDi said...

hohoh..korg ni madu2..
hoh.. lepak cari.. best ker..?

PaNcAk3 said...

ceh,smpi ati ko lupe cmne kite bermadu link..haha

rina is pink is sugitani said...

xde, aku lupe cmne peristiwe itu bemule link..kikikikki
time da msuk sm la kan..kt amnet xdo lg time tu...

aku ingt kite share thread kt bod selamat dtg..kikik