Sunday, November 16, 2008

ni 4serindit la


hahahh
jeno ni potong stim je...

cepat je die dpt teke..
lgpun die mate 4, tu yg teror kot...wahahaahah

ni ler aku time darjah 4, kelas no 3.. xbangang, xpandai sgt la...
bese la, byk main2 je..
tapi sains aku teror weh time ni..
asik dapt pujian je, cikgu aja pun best, cikgu Norida..
garang tp kelaka..
best ar..
tu best prenz aku, xde kt atas ni, kt bwh de, ngn anak tudung kaler birunye, gengster tul..ahhahaha
ni la kwn baik aku dr dajah 3 smpai skg..
cume time skolah menengah xsame kelas da, aku kt depan, ie kt blakang, so kurg rapat da...
tijah mail ni da kawen bulan 8 aritu, aku xdtg..hihi
raye baru ni pun aku xdtg..
next year ar jah, aku dtg.
die keje kt maybank skg..

hAFIZ SUBUH PUN KELAS aku rupenye...
last year gi raye umah die.. hemsem ar gak.. rupenye kawan ngn apai, dak poli aku...
tu yg jumpe balik...
yg aku ingt pasal 4 serindit ni, kitorg de 6 hafiz...hahahaha
n speselnye 4 srindit ni, kitorg campo, mean kelas ni je yg de org india, china ngn org asli...

org asli gombak moden tau, de spital sendiri..
tmpt korang ade?

No comments: