Saturday, November 22, 2008

korg penah x?

tgk perempuan cun gile ar, pastu die terangkt lengan die, nmpk bulu tiak terjurai...wahahahhaha

weh aku geli siot..xbleh blah aku tgk..

biarla muke xcun, janji bulu tiak xpanjang...

takat ni aku da tgk 2 pempuan cmni kt opis (name dirahsiekan), so aku kurengla ngn dorg ni...hihih

klu laki tu aku xde hal la sgt, tp jgn ler panjang sgt.. over lak lu..

ini perempuan..ahahahah
klu da tau panjang, pakai la baju lengan panjang skit, ni da tau lebat cmtu, pakai baku lengan pendek, huh... geli i tgk..
klu bepeluh tu bg aku normal, pasal aku pun mengalaminye, itu hormon, tp klu bulu tiak ni, nmpk sgt kemalasan pempuan tu...haiyaa...

cett, ko rina, pg2 da cite bulu tiak ni pehal... dusyummmmmmmm

13 comments:

Anonymous said...

Ala bulu tiak boleh trimmm. Kalau yang bau badan lagi tak best

rina is pink is sugitani said...

bau badan tu hormon la jeno...
kekdg org tu xseda, die berbau, kecuali de org tego.. tp ni bulu tiak ni, org nmpk..

Khaisya said...

adoi..adoi..pemalas tol pmpuan tu..btl tu rina..diorg ni buta kot xnmpk bulu tiak tu..uiks..tp kalo bau badan lagi la..xthn aku..

rina is pink is sugitani said...

bau badan tu pun same, tp mungkin hormon die poblem...
ni yg luaran tau..erk..geli i..

Anonymous said...

Hormon pun... guna lah perspirex
Mesti tak berbau punya macam ketiak rina.LOL

Khaisya said...

mcm2 produk kt pasaran skng..pilih je yg mane 1..dr jenama cap ayam hingga la jenama cap unta

Anonymous said...

Tapi awas, sesetengah jenama menyebabkan ketiak anda menjadi hitam. Hehehe!
Nak selamat guna tawas jek

Khaisya said...

hahaha..tawas tu mcm ne rupanye jeno?

Anonymous said...

Gi kat Guardian atau farmasi. Yang jenama Smelly-No-More. Tu tawas le tu

rina is pink is sugitani said...

perspirex da xde stok..siot je..
tp berkesan weh...
skg xde sgt da, kecuali time neves..
klu xnk bau, amek la buah limau kasturi, pastu tenyeh kt tiak..
kuraqgkan makan bwg putih, bawah merah ngn makanan berempah..

Unknown said...

bulu tiak aku kdg2 lupe gak nk cukuq..ekekeke

taK$uB II said...

duit xdak kot....derma pisau cukuq kat depa sorang satu...

rina is pink is sugitani said...

jm - lu cukur ke x, gwe xkisah jm, tp jgn ler tunjuk kt org ramai.. ingt pasaraye untung ramai ke?kikiki
taksub - kang dorg malu xmo cmno.. da ler xrapat mane..kiikik