Thursday, November 27, 2008

bond...




aku ni xde la kemaruk sgt dgn bond ni...
cume saje je memenuhi panggung wayang tu..kikikik
pasal ape aku xsuke si daniel ni..
~ die suke bunuh org
~ die suke romen...hahahaah

tapi aku rase sume bond same jekan.. ade pempuan, ade pistol?

ok la cite ni dr bangkok dangerous tu...
pasal denoso xde kot.
klu ade mesti aku gelak2 gak..

sebelum tgk movie tu, kitorg mkn lu..
aku yg sememang kebulo, makan nasik ayam la mlm td...
pastu bos call..
adeh, org tue ni..
arini die cume ckp, die nk blk semlm, tu yg call..
balik je la.. tu pun sibuk nk gitau..

pastu kitorg nmpk anak ponti, da la asik meroyan kt depan kitorg..
lawa xpe gak, bibir die tejungkit cm flower horn weh..kakakakaak

time kasih bapak tepung n bapak jeno...

4 comments:

Kapten Luffy said...

anak ponti tu apa?

Anonymous said...

Zarina Ann Julie (Anju)

Emm, abaikan anak ponti itu.
I'm falling in love with Olga Kurylenko

Hahahaha!

(jangan risau ein tatap di ati ambo)

Wakakaka lagi

MaszLaVista said...

bond kali ni cam hampeh laa kan?
maybe sebab aku tgk cite ni tanpe korang kot..klu x, mesti lg hampeh kan??
kakakakakakakaka ;p

rina is pink is sugitani said...

zali - zarina ann juli la.. yg belakon jadi anak pontianak kt tv3 dolu2.. klu die bogel lu kenal kot..kakaka

jeno - yo la... curang la..sy repot

denoso - aku bukn peminat bod, so aku lynkan je