Sunday, November 23, 2008

gwe berjaye,

memcahkan rekod august dimane sebyk 83 entri dihasilkan..
dan ini ade lah entri ke 83 gwe...
dan setakat ini, 446 entri telah dihasilkan termasuk entri yg ini..
rina2....
bykkan? i like...

ingt ritu nk bg ganjaran ntuk pengujung ke 9129.. ish, terlajak lak..
so tunggu la next..
091285....
kot2 terlepas, gitau erk

cito lamo
▼ 2008 (445)
▼ November (82)
iwan
api endon
awal siot aku tido
korg penah x?
Hepi besday tijah
to oluq
stori for the day
menonton madagascar
fuyoo
aku bengang ni
yeahhhhhhhhhhhhhhh
akhinya Norman Hakim & Memey... bernikah ..panasss...
ko ni nape la denoso..hahaha
date ngn ein n my day
denoso ko xcayo kan?
untuk denoso tesyg..amek ko
weh denoso..udah2 la tu
ala menciknye aku
denoso da pandai main tag2
zaman skolahku
same ke x ni denoso oit?
bengang ngn oluq ni
ni aku nk tunjuk
kampuang den nan jauh dimato - siri 2
kampuang den nan jauh dimato_siri satu
nmpk x ni?
huwaaa
ni 4serindit la
cube teke...
my dedi cool
mane comel?
perantin lame
kurus erk,
mane hemsem?
bil tepon aku
pasan x aku xde ptg tadi,
ketike berada di saisaki restaurant,
nk share petue lagi ni
Arwah Wani
ein lagi
penah x korang,
tag from bloggers frenz
attention pls...
sampai ati denoso
arini setelah diperkenan
tired..
arini bile aku gi
aku sakit ati ni
ni aku ngn perantin baru
bile mak aku pakse,
comelkan?
dari lensa seorg budak bername musyuk
bestnye
korg agak
wish u
nape nk membazir
bile.......
nape ntah
tahniah Raja
bos aku lg
semalam aku kan..kan...
aku dimarahi pasal tolong keje die
munie
aku dapat BERITA
baik x aku
benciknye aku
smbgn cite pelamin
xterlambat lg rasenye
korg tau x
aku naik pelamin
why?
tulis entri td aku tringat,
jeles aku
ade ke?
bencinye aku
jom tgk wayang
opis ku kate
lupe nk gitau
huuh, daten with syl again
yeah, harga minyak turun lagi
bile la aku nk sampai........
bosan je keje ari sabtu
► October (69)
► September (80)
► August (83)
► July (49)
► June (12)
► May (17)
► April (32)
► March (12)
► February (9)

15 comments:

MaszLaVista said...

aku rase sgt dasat pencapaian ko tuh..
kekekekek ;p

Kapten Luffy said...

blh jadi penulis cemerlang

rina is pink is sugitani said...

denoso - ko jgn jeles..hahahaha

zali - tulih merapu bleh ar

Anonymous said...

Tahniah tahniah... tolong taip blog aku pasni. Hehehe

rina is pink is sugitani said...

hahah
bak sini.. sy update baik punyo

ita.itu said...

ha buat la yg ke 13ribu lak..hehe..akak nak join la

Khaisya said...

gilo punye entry..bln dec ni ko kene up entry smpi 1000 lak..ade berani?hehehehe

Anonymous said...

kalau cecah seribu, aku belanja rina makan kat chilli's klcc. hahaha

Khaisya said...

mesti takkan dpt cecah seribu punye la...hahaha...tp kan jeno, kalo tgk gaya rina mau cecah 1001 entry tu...hahahaha

Anonymous said...

Mana aci kalau entry pendek-pendek. Syaratnya satu entry mesti lebih daripada 1000 patah perkataan.
Ada berani?

rina is pink is sugitani said...

kak ita - byk gile kak,xlarat jari2 ni nk naip je..kikiki

keerul - ko nak mampos??hahahaha

jeno - fuh, kang sy wt, awak nangih lak

kerul - jom ar kit lawan

jeno - klu letak gamba cmne lak?

Anonymous said...

Ish dia ni tanya macam nak buat betul2 lak...
Aku memain jek... Huhuhu

rina is pink is sugitani said...

cett... br nk brangan jeno banje chilis..kikki

Khaisya said...

x kose aku nk lawan2 rina..aku ni bz 'keje'...mane leh ngadap blog je..

rina is pink is sugitani said...

huh..same la ngn aku..nta same la update ni.. aiman kot..hahahaha