Wednesday, November 19, 2008

date ngn ein n my day

time kasih syg sggp dtg dari jauh nk daten ngn i..
bukan nk jumpe aku je, nk bg adiah anak raja ngn cuci mate la..hihi
ni hah anak raja

ur besday present next week tau...
makan kat nandos, cuci mate sebrg 40 puluh...
sambil kutuk jantan xgune tu, kitorg gelak je la..
cite hal masing2.. ye la 2 bulan xjumpe..
aku kuar kul 12 smpai kul 2...hahahhha
bestkan.. macam opis ana yg punya..hahaaahh
ni di de pictzz
ayam aku, hot peri2 ok.. xlarat aku nk extra hot..giloss siot

ein ler.. sibuk je laki kt blakang tu. nasib hemsem..

we


pastu masuk opis wt2 bz...
rina2, xinsap2..
terus aku gi naik atas, bg slip kt mr chen..
org tue ni pun satu, xckp maybank, nasib aku xgado ngn machine cek kt cimb tu...hihii
wt beo2 sume, ceh, bz sakan siot..
letih pun ye gak..
kul 7 br aku makan nasik goreng ntuk bekfes aku... nasib elok lagi...
nasik goreng dan meje yg sepah

kunun nk wt keje, masuk blog si lyntah darat kt amnet, trus sangkut ngn die..hahahhaah
miss u a lot tau..
lame xborak ngn die ni..
kawan komputer aku yg plg misteri..

weh korg, badan aku kembali lagi kegatalan yg teramat tu..
adeh, hanco kulit aku cmni..
korg rase pasal kegemmukan aku ni ke?
ni da mandi still lege..
aku da letak johnson baby lotion satu badan ni...
tp gatal do lagi.. help meeeeeeeeeeeeee!!!!

14 comments:

MaszLaVista said...

weh...kat amnet ko pakai nick ape?
name pinkscut dh xbley log in kan?

Kapten Luffy said...

korang kembar ker

Anonymous said...

Awat tak pesan kat dia suruh bawak ikan bakar sekali

rina is pink is sugitani said...

denoso - adalah.. biarlah rahsie..kikik

zali - same kan.. tp die cino, aku jepun la.. lempangkang..

jeno - ikan xbakar lagi ler..

Anonymous said...

Oh ein... comelnya! ahahaha

SiFaDi said...

err..
masuk amnet aku dh suh pm aku..
x reti2 lg..

cr lintah darat jer..
nak kena ni..
meh aku gi chek... wakaka

SiFaDi said...

eh lg 1..
patut la mcm kenal je baby tu..
cute je kan..comeyy..

ein pun comey gak..
patut zeno gila byg..
wakakaka

kay jgn marahhhhh.. kui3

rina is pink is sugitani said...

weh, kembg kazen aku tu jpgi...

same x mate baby tu ngn kitorg?

SiFaDi said...

wakaka..
xpe mende betul x leh nafi..
kui3..
ke hg marah aku x puji hg ni..?
kui3..

pink comey..muka kaler pink..ekeke

wei..ala baby dah tu bapak dia sepet..dia pun sepet la..

kebetulan je sm ngan korg.. kui3

rina is pink is sugitani said...

timeasih zie..
hahahaha... tu la si raaj tu xsedar die sepet..nk kutuk mate aku

MaszLaVista said...

pink,
aku rase ko laa yg tego aku sape perapit aku tu kan??
huh!!!!

Anonymous said...

Kalau gatal sapu Calamine lotion la. Buh lotion J&J tu untuk lembabkan kulit aje

SiFaDi said...

WAKAKA..
masz pun dh leh teka..
wakaka..

rina is pink is sugitani said...

denoso - aku gelak je..

jeno - sy rase pasal kulit sy kering sgt la.. opis sy ni cm kt kutub utare tau

zie..hahaha